HÉT ÉV UTÁN VÁLASZTOTT ÚJ ÜGYNÖKSÉGET AZ EGIS

Az új ügynökség 2020. január 1-től látja el a vállalat médiatervezési és -vásárlási feladatait.

A meghívásos tenderen a Publicis Groupe Hungary nyert.

A meghívásos pályázaton összesen hatan indultak, közülük választották ki a Publicis Groupe Hungary-t.

A pályázatokról komplex szempontrendszer alapján döntöttek, a kiválasztásban a médiastratégia játszott fontos szerepet. Bár az OTC üzletágban kiemelkedően fontos a TV szerepe, az elbírálásban fontos szempont volt az is, hogy minden más eszköz integrált használatára milyen javaslatot tettek a pályázók.

„2011-ben volt utoljára tender ezen a területen, de azt éreztük, hogy az elmúlt 7 évben jelentősen megváltoztak a piaci körülmények. Szerettük volna megnézni, hogy a megváltozott hirdetői környezetben a pályázók milyen médiavásárlási stratégiai javaslatot tesznek, hogyan közelítik meg az OTC üzletág kommunikációját. Stratégiai partnert kerestünk és választottunk a tender során.” – mondta el Dancza Dániel, az Egis OTC  üzletág vezetője.
( onBRANDS )