A RINGIER AXEL SPRINGER MAGYARORSZÁG DIGITÁLIS HIRDETÉSI FELÜLETEIT AZ ADAPTIVE MEDIA KEZELI

A stratégiai együttműködés elsősorban az ügynökségi piac kiszolgálására, valamint a programozott hirdetési felületek értékesítésére vonatkozik.

A napokban indult a Ringier Axel Springer Magyarország kiadóvállalat és az Adaptive Media sales house együttműködése, amely a kiadó online portfolióját érinti: így a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit az Adaptive Media képviseli az ügynökségi piac irányában, illetve a sales house értékesíti a programozott hirdetési felületeket is.

Sopov István,Adaptive Media, CEO – Kovács Tibor, Ringier Axel Springer Magyarország, CEO

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport online portfóliója havonta több mint 3,2 millió egyedi látogatót ér el. A korábbi évek gyakorlatának megfelelően

a kiadó nyomtatott kiadványaihoz és BTL aktivitásaihoz kapcsolódó sales tevékenységet továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi, mint ahogyan a direkt partnerek többségének digitális kampánymenedzsmentje is a kiadónál marad.

A kiadó hirdető partnereinek teljes körű kampányait a kiadó értékesítési csapata és az Adaptive Media szoros együttműködésben szolgálja ki.
( onBRANDS )