Ezek együttese hozta létre és formálta az új látványvilágot és üzenetet, ami egy merőben új UP születését is jelenti.
Az UP az utóbbi években olyan változásokon ment keresztül, szemléletüket, piaci helyzetüket és növekedésüket is tekintve, amely folyamat megkívánta, hogy egy vizuális és üzenetében megújult márkában egyesüljön. Új kreatívigazgatóként Nagyillés Amália érkezett hozzájuk, akinek köszönhető a teljes folyamat menedzselése, továbbá csatlakoztak a People Group ügynökségcsoportjához, amivel komplex támogatást nyertek a társügynökségektől.
A HUB RENDSZER
Az UP-nál mindig fontosnak tartották, hogy legyen egy fix alapcsapat, akik a napi project managementért felelnek, de működésük plusz ereje a tartós freelanceri munkaerő, akiknek bevonásával szélesebb ügyfélkört tudnak kiszolgálni.
„Mivel az ügyfélmegkeresések sokrétűek, ezért ezekre mindig egyedi projekt csapatokat állítunk fel külsősök bevonásával, akikkel a közös munkát sajátfejlesztésű workflow felületünkön menedzseljük. Lekövethető munkaórákra, segít a számlázásban és rengeteg hasznos adatot nyerünk ki belőle, amit elemezve még hatékonyabban tudjuk a feladatokat elvégezni.” – vázolta működésüket Goneth Jácint, az UP alapítója.
„Olyan arculatot és főleg olyan logót akartunk ami bátor, kortárs de mégis kortalan és innentől egy olyan erős és megkülönböztető szimbólum a magyar kreatív ügynökségek között, amit a jövőben nagyon sokáig szerethetünk és vállalhatunk. A körformához rengetegen nyúltak már, de úgy érezzük, hogy amivé kiforrta magát, azaz a két pötty a lehető legUPosabb megoldás lett: benne van a név két betűje, és a felfelé törekedő dinamikus mozdulat, egy kicsit felkiáltójel is, de ha akarjuk akkor a két kör az inhouse kreatív csapat és a hub rendszer együttállását is szimbolizálja – és működik az UP szó nélkül is.” – mesélt a logó tervezője, Nagyillés Amália.
( onBRANDS )