GLOBÁLIS INNOVÁCIÓS VEZETŐT NEVEZETT KI A GEOMETRY

Az új poszttal tovább gyorsítanák a legújabb technológiák világszínvonalú alkalmazását.

A WPP hálózathoz tartozó Geometry cégcsoport Roy Armale-t nevezte ki újonnan nyílt globális innovációs vezetői pozíciójába.

Roy Armale feladata azon platformok és eszközök újratervezése és optimalizálása lesz, amelyek lehetővé teszik a globálisan működő Geometry Living Commerce tervezési eszköz és módszertan sikeres működését. Ő felel majd az ügynökség innovációs folyamataiért is, beleértve a tech módszerek beépítését a stratégiai tervezési és kreatív folyamatokba.

„A technológia alapjaiban változtatja meg üzlet és ember kapcsolatát, a termékfejlesztést, a gyártást és a növekedés ritmusát is. Roy az EMEA régióban már új alapokra helyezte ügynökségi módszertanunkat. Globális szerepkörében pedig még erősebb stratégiai támogatást nyújt majd a Geometry számára, miközben egyesíti adatfelhő-megoldásainkat, digitális és projektmenedzsment eszközöket implementál, ezzel pedig új együttműködési és innovációs lehetőségeket teremt világszerte.” – mondta a kinevezésről Beth Ann Kaminkow, a Geometry globális vezérigazgatója.

Roy Armale a Geometrynél kezdte karrierjét, ahol a shopper marketing viselkedésalapú átalakításán dolgozott, hogy felkészítse az ügyfeleket a kereskedelemben várható változásokra. A cégcsoportnál végzett munkája nyomán számos ügyfél vezetett be innovatív gyakorlatokat. A Geometry ügynökségcsoport pedig olyan, az együttműködést elősegítő eszközökbe fektetett be, amelyek közelebb hozzák az adatokat és a technológiát az ügyfelekhez és támogatják a mérhető kreatív kereskedelmi megoldások létrejöttét. Roy mindemellett a WPP CTO Tanácsának tagjaként részt vesz a holding technológiai fejlesztésében is.

Roy Armale elmondta: „Nagyon örülök a lehetőségnek, legfőbb célom, hogy tehetséges kollégáinkkal még eredményesebben szállíthassuk a kreatív ötleteket az ügyfelek részére, mind helyi, mind pedig globális szinten. Az emberek megértésének új megközelítésével, valamint az elkötelezettséget, majd végül a vásárlást ösztönző új magatartással a Geometry arra törekszik, hogy a hagyományos csatornákon túlmutató megoldásokat kínáljon és megtalálja azokat a lehetőségeket, amelyek az új piaci környezetben is garantálják az üzleti sikert. Alig várom, hogy a vezetőséggel elkezdhessük a közös munkát.”

Roy geometrys pályafutása alatt többször is megfordult Magyarországon, ahol a cégcsoport hazai ügyfeleinek technológia vezérelte stratégiai tervezését segítette.
( onBRANDS )