Az elmúlt években a Human Telex Advertising & Event mintegy háromszorosára növelte forgalmát, és ezzel párhuzamosan csapata is hasonló ütemben bővült.
„Ügyfélkapcsolati osztályunk is már megközelítőleg 20 főt számlál. Többek között ez indokolta egy nagy tapasztalattal bíró, a legújabb irányzatokban is naprakész vezető leigazolását, akinek a segítségével a digitális munkákat épp olyan elhivatottsággal és könnyedén menedzselik accountjaink, mint a klasszikus ATL- és BTL-projekteket, vagy éppen a rendezvényeket. Az ideális jelöltet Balogh Renáta személyében szerencsésen meg is találtunk az elmúlt év második felében.” – emelte ki Hajnal Tamás, a cég vezetője.
Balogh Renáta a Café Communications-től érkezett az ügynökséghez, ahol account directorként felelt többek között a Porsche Hungária, a MOM Park, a Dreher Sörgyárak, a The Coca-Cola Company és a Bonafarm Group márkáinak hatékony és eredményes projektjeiért, működéséért. Ezt megelőzően az ACG Reklámügynökségnél digitális területen töltött be először senior account, később group lead szerepet.
Nevéhez az elmúlt években több kiemelkedő, hazai és nemzetközi díj is kötődik, a legutóbbi ezek közül az Audio Studio – The radio experiment arany Golden Drum elismerése.
A Human Telexnél korábban a feladatot ellátó, egyébként a cég kötelékében immár 18. éve tevékenykedő Udvarev-Tóth Rita jelenleg ügyvezető igazgató helyettesi pozíciót tölt be.
( onBRANDS )