A Republic, Magyarország egyik legnagyobb független reklámügynökségének tulajdonosai Szolidaritási Alapot hoztak létre a munkatársaik számára.
„Egy nagyon volatilis és mindenki számára lemondásokkal járó időszakban felelős vállalatként kötelességünk biztonságot teremteni munkatársainknak.” – mondta Barna Tamás, ügyvezető, tulajdonos.
“Célunk, hogy kiszámíthatóbbá tegyük a mindennapjaikat, a felmerülő nehézségekben szolidaritást vállaljunk. Létrehoztuk a Republic Szolidaritás Alapot, ami mától, szükség esetén minden kollégánk számára elérhető.” – tette hozzá Fabricius Gábor, innovációs igazgató, tulajdonos.
A Republic Szolidaritás Alapot a rendkívüli helyzetre való tekintettel hozta létre a több mint száz fős ügynökség felsővezetése, azzal a céllal, hogy a kialakult krízishelyzetben szükség esetén a lehető leggyorsabb segítséget tudja nyújtani dolgozói számára. A 30 millió forintos alap célja, hogy a csoporthoz tartozó munkatársak a nem várt kiadásaikat zökkenőmentesen és a lehető leggyorsabban fedezni tudják, így biztonságosabban élhessenek ezekben a kiszámíthatatlan időkben.
( onBRANDS )