Maros Andrást huszonöt évvel ezelőtt vették fel első munkahelyére (Young & Rubicam) kezdő szövegírónak – egy ÉS-ben publikált novella alapján. Copywriterként megfordult az EURO RSCG-nél és az Ogilvynél, majd visszatért a Young & Rubicamhez, ahol hazai és nemzetközi fesztiválokon díjazott kampányokat készített a Borsodinak.
A Lowe GGK már kreatívigazgatói pozícióval kereste meg; itt a Stella Artois kelet-európai kampányai mellett több Unilever termék nemzetközi koordinációjáért felelt négy éven át. A Laboratory Ideas kreatívigazgató-helyetteseként sikeres Budapest Bank („Emese”) és UPC („Szerelők”) kampányokban vett részt, majd ismét kreatívigazgatói posztot töltött be, ezúttal a Mitónál.
Mielőtt 2018-ban a budapesti Saatchihoz került, évekig szabadúszó kreatív és stratégiai tanácsadóként dolgozott különböző ügynökségeknek és saját ügyfeleinek. A Saatchinál kizárólag pelenkákkal volt dolga, illetve egy alkalmazással, aminek kizárólag pelenkákkal van dolga: azt a nemzetközi szövegírói csapatot vezette, amelyik a globális Pampers alkalmazás, és minden hozzá köthető digitális kommunikáció szöveges tartalmát állítja elő.
Maros András reklám mellett irodalommal és színházzal is foglalkozik: eddig nyolc prózakötete, több száz irodalmi publikációja jelent meg, valamint számos bemutatott színpadi mű és filmforgatókönyv szerzője. (Új regénye az idei Könyvhétre várható.)
( OnBRANDS)