“GYILKOS” DIGITALIZÁCIÓ

A verseny ma többek között így zajlik.

Mondjuk úgy, hogy változik a világ, a kommunikáció, a marketing.

Evolúció, innováció, digitalizáció.

Ez már nem csak az írásvetítőről tanult 4P, 7P és társai. Ez már a “gyilkos” digitalizáció. Nem mondom, hogy teljesen kedvemre való. Persze, hogy a lónak itt sincs háta, éppen átesett a szakma a túloldalára.

Szóval miközben vezettem az Evolution2020 konferencia egyik tematikáját, sokat tanultam is.

CTR, VTR, CPM, CPV, CPC, Cost per UU, Growt Hacking, H2H, RO-PO, DMP, CDP, cookie apokalipszis, precision marketing, Google Shopping, 3rd party, …
És egy bónusz: “A CDP az egy felokosított CRM.”

Ezt csak azért mondom, mert a verseny ma többek között így zajlik. Fel kell kötni…

A márkátok legyen veletek!

Kőszegi András )