Nyugati téri óriáshálón, TV-ben, rádióban és bannereken is szembejött velünk a nagy 10-es: márkanév nélküli, kéthetes non-branded kampánnyal indította tavaszi kommunikációját a Nissan.
Később lehullt a lepel és kiderült,
a japán márka bevállalta, hogy 10 éves garanciacsomagot ad minden új crossover modellje mellé.
A három országra – magyar, cseh és szlovák piacra – kiterjesztett ajánlat valóban bevállalós, ezért a kampányhoz készült reklámfilmnek is annak kellett lennie.
A Nissan szeret első lenni: a Qashqai-jal megteremtette a crossover szegmenst, a Juke-kal a kompakt crossoverek kategóriáját, 2020-ban pedig a biztonságot nyújtó garanciális éveket kerekíti elsőként a piacon két számjegyűvé.
„10 év olyan hosszú idő, hogy még egy nagyobb életeseményt is nehéz ilyen távon biztosra tervezni, a Nissan mégis bevállalta, hogy egy évtizednyi garanciacsomagot ad mostantól minden crossoveréhez, hogy az autók javításával járó anyagi terheket levegye a vásárlók válláról. Stratégiánk része, hogy az autópiacon megszokotthoz képest bevállalósabban szólítjuk meg az ügyfeleinket, ezért azt akartuk, hogy a reklámfilmünk is ilyen legyen. Azt kértük az ACG kreatív csapatától, hogy bátran engedjék szabadon a fantáziájukat, hogy megmutathassuk, komolyan gondoljuk a 10 év elköteleződést.” – mondta el a Jövőálló Program bevezetése kapcsán Molnár Viktor, a Grand Automotive CE Kft, a Nissan közép-európai regionális importőrének ügyvezetője.
„Évek óta dolgozunk a Nissan hazai és régiós kampányain, tavaly év végén pedig sikerült a Grand Automotive által kiírt régiós tenderen is elnyernünk a bizalmat. Ennek kapcsán arra kaptunk felkérést, hogy bátor és szokatlan hangvételű kampánnyal segítsük a piacon egyedülállóan erős ajánlat kommunikációját. Arra szerettünk volna rámutatni a kampány egyes elemeiben, hogy ez a 10 év mennyire komoly vállalás a márka részéről. A Te mit vállalnál be a következő 10 évre? reklámfilm a maga meglepő felvetésével és humoros hangvételével igyekszik elgondolkodtatni a nézőt a következő 10 éves terveiről. Ha egy kicsit utánagondolunk, érezni fogjuk, milyen hosszú idő is ez, és mekkora jelentőségű egy egész évtizedet felölelő garancia a Nissan részéről. A reklámfilm érdekessége, hogy rendkívül rövid idő alatt készült el. Sikerült úgy együttműködnünk a Nissan csapatával, hogy a brieftől a kampány indulásáig, a film adásba kerüléséig, az online és az offline elemek elkészüléséig mindössze három hét telt el, ami komoly teljesítmény az egész csapattól.” – mondta el Nagy László, az ACG kreatívigazgatója.
Alkotók listája:
Megbízói oldal:
Megbízó: Nissan
CEO: Molnár Viktor
COO: Kisfalvi Gergely
MarCom & PR Manager: Tótvári Ágnes
MarCom Specialist: Ócsai Tímea
Ügynökségek:
Reklámügynökség: ACG
Kreatívigazgató: Nagy László
Integration & Social Media Director: Bujdosó Bianka
Business Client Service Director: Calin Dániel
Kreatív group head: Sallai Ervin
Art director: Tarján Péter, Lukács Esther
Szövegíró: Ács Gábor, Kripner Gábor
Stratégiai tervező: Farkas Erika
Account director: Virág Éva
Account manager: Vígh Fruzsina, Kiss Richard
PR group head: Kapitány Zoltán
Senior PR specialist: Kedves Brigitta
Médiaügynökség: OMD
Médiatervezők: Kálmán Bernadett, Büki Katalin, Varga Csilla, Apostol Noémi
Produkció:
Produkciós cég: Craft
Rendező: Vécsei Márton
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Krékits Péter
Utómunka:
Vágó: Mezei Áron
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Sárffi Soma
Zene: Rochlitz Tamás
( onBRANDS )