DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓS ÜGYNÖKSÉGET VÁLASZTOTT A TUNGSRAM

A meghívásos tendert még tavaly hirdették meg.

A kiválasztási folyamat végén a Labowsky kreatív kommunikációs full-service ügynökség a nemzetközi kommunikációra fókuszáló Premium Media Consultinggal (PMC) konzorciumban kötött határozatlan idejű szerződést a Tungsram nemzetközi social media platformjai kreatív kommunikációs stratégiájának kidolgozására és kezelésére.

A Labowsky feladatai közé tartozik a Tungsram corporate, valamint üzletági – Edge, Automotive, General Lighting –, nemzetközi social media kommunikációja Facebook, Instagram, Twitter és LinkedIn platformokon, amelyekhez később megjelenési felületként csatlakozik a YouTube is. A Premium Media Consulting a többnyelvű, globális kommunikációt segíti a közösségi csatornákon, mivel

a Tungsram több, mint száz piacon van jelen a világban.

Legyen szó animációról, forgatott anyagról, infografikáról vagy szöveges tartalomról: a Labowsky az aktuális trendeket követő, változatos eszközök tárházát vonultatja fel, hogy izgalmassá tegyék a Tungsram digitális jelenlétét. Ezekkel az eszközökkel a meglévő social media csatornákra olyan stratégia kiépítését vállalták, amely a vizuális megjelenéssel karöltve erősíti a különböző platformok kommunikációját, szakmai és átlagfogyasztói közönséget is elér, valamint hidat képez a felületek között.

„Olyan ügynökséget kerestünk, mely legalább annyira sokoldalú és innovatív, mint a Tungsram, mert egy sikeres együttműködés alapja a hasonló gondolkodásmód. A nyertes tenderanyagból kitűnt, hogy a Labowsky nemcsak ráérzett erre a piacra, hanem az általuk kidolgozott kreatív megoldásokkal képesek támogatni törekvéseinket. Ezután a személyes találkozók során hamar megtaláltuk a közös hangot, és a kérdéseinkre adott válaszok végleg meggyőztek minket, hogy a hosszútávú együttműködést velük tudjuk elképzelni.” -mondta Mehlhoffer Tamás, a Tungsram PR és kommunikációs igazgatója.
( onBRANDS )