A zord környezetben dolgozó szakemberek számára a siker eléréséhez nélkülözhetetlen a bizalom. A bizalom teszi ugyanis lehetővé, hogy munkájukat elszántan végezzék, kövessék szenvedélyüket és kellőképpen összpontosítsanak. A bizalom kulcsfontosságú, hiszen ha teljes mértékben hisznek magukban, felszerelésükben és csapatukban, akkor mindent elérhetnek, amit kitűznek maguk elé.
A Helly Hansen legújabb globális kampányában, az American Magic vitorlás csapat és a norvég Norsk Folhehjelp önkéntes kutató-mentőcsapat történetei révén bizonyítja be, hogy mennyire fontos a bizalom és miképp lehet azt kiérdemelni.
A kampány során az American Magic törekvésein keresztül követhetjük végig, hogy mi kell ahhoz egy 140 főből álló csapatnak, hogy megnyerhessék a vitorlázás legrangosabb nemzetközi versenyét, a 36. America’s Cup-ot. A közös cél tehát nem kisebb, mint az Amerikai Egyesült Államok legrégebbi trófeája, az Auld Mug visszaszerzése, ehhez pedig nélkülözhetetlen a csapat egymásba és a felszerelésbe vetett bizalma.
“A bizalmat nem lehet csak úgy hirtelen kiérdemelni.”- nyilatkozza Paul Goodison, az American Magic csapat vitorlása az új, globális kampány részeként bemutatott kisfilmben.
Terry Hutchinson, az American Magic csapat kapitánya és vezérigazgatója szerint: “A vizen töltött napok semmivel sem helyettesíthetők. A vitorlázással és gyakorlással töltött időnek mérhető pozitív hatása van a csapatra nézve.”
Az American Magic csapat a bizalmat három évnyi tervezés és 27,768 óra gyakorlásnak köszönheti. A csapattagokban – beleértve a designereket, a mérnököket és vitorlázókat – minden egyes együtt töltött perccel,
fokozatosan nőtt és épült fel az egymás iránti bizalom
és erősödött az elszántság a trófea megszerzése iránt.
A Norwegian People’s Aid professzionális önkéntes kutató-mentőcsapat tagjai számára a bizalom szintén elengedhetetlen. Legyen nappal vagy éjszaka, a csapatnak gyakran szélsőséges időjárási körülmények között kell segítséget nyújtani mentési műveletekben Norvégia egész területén.
“Ahhoz, hogy rossz időjárási körülmények között indulj neki a megbízásodnak, meg kell bíznod a csoport tagjaiban” – meséli az új kampány részeként bemutatott kisfilmben Anne Kristin Angvik, a szervezet önkéntese. Noha a csapatnak legtöbbször kiszámíthatatlan időjárással és nehéz tereppel kell szembenéznie, ezeknek a helyzeteknek az együttes átélése építi a bizalmat annak érdekében, hogy tudják bármilyen küldetésre is mennek együtt, épségben fognak hazatérni.
“A “Trust is Earned” kampánnyal, azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a bizalom olyan szakemberek számára, akik magas kockázati tényezők mellett dolgoznak. Szorosan együttműködünk profi sportolóinkkal és szakembereinkkel annak érdekében, hogy könnyebben megértsük mi a leginkább fontos számukra. Ez a közös munka teszi lehetővé azt, hogy olyan felszerelést gyártsunk, amelyben megbízhatnak mind teljesítmény, mind védelem szempontjából, még a legszélsőségesebb körülmények között is.”- mondta Joumana Løvstad, a Helly Hansen brand marketing vezetője.
( onBRANDS )