A komoly partnerhálózattal és referenciával rendelkező TMX mobilszerviz új B2C szolgáltatással jelent meg a piacon MOST mobilszerviz néven.
Mindannyiunkat érzékenyen érint, ha elromlik a mobilunk. Ráadásul ezek a „balesetek” általában a legrosszabb pillanatban esnek meg velünk. Olyankor, amikor igazán szükségünk lenne a telefonunkra. Ebben a helyzetben nyújt hathatós segítséget a MOST mobilszerviz, amely minden körülmények között gyors (3 munkanap), biztonságos (a készülékek UV fertőtlenítése, háztól házig szállítás) és minőségi (garanciális gyári alkatrészek) megoldást nyújt ügyfeleinek.
A szolgáltatás bevezetésére teljeskörű online kampány indult, melyet a Human Telex Advertising & Event fejlesztett. Az ügynökség feladata volt az
új brand pozicionálása,
mint szakértő, megbízható mobilszerviz, továbbá a szolgáltatás megismertetése a célcsoporttal, illetve egy olyan weboldal fejlesztése, ahol a felhasználó kiszámolhatja készüléke javításának költségeit, és meg is rendelheti a szolgáltatást.
Online reklámfilm is készült, amelyben pár klasszikus „telefontörős” szituációt láthatunk, de a dráma helyett a helyzet komikusságára és a megoldás egyszerűségére került a hangsúly.
Megbízói oldal:
Megbízó: TMX Mobile Solution Szerviz Szolgáltató Kft.
Ügyvezető: Vass Gábor
Kommunikációs vezető: Károly Balázs
Ügynökségek:
Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event
Creative Director: Monori Bálint
Lead Art Director: Lénárd György
Digital Art Director: Hegedűs Orsolya
Copywriter: Tóth Gergely, Juhász Orsolya
Graphic Designer: Tóth Balázs
Strategy Director: Nagy László
Digital Director: Bartók Noémi
Social Media Manager: Monori-Mező Renáta
Account Director: Péntek Erika
Senior Account Manager: Hoffmann Gabriella
Junior Account Manager: Papp Zsófia
Média:
Médiaügynökség: Nakonxipán Kft.
Vezető médiatervező: Fazekas Andrea
Produkció:
Produkciós cég: Sunny Studio
Rendező: Lippai Balázs
Operatőr: Stámusz Dániel
Gyártásvezető: Majoross Zsolt
Látványtervező: Matók Zsuzsi
Webfejlesztő partner:
eClick Apps Kft
( onBRANDS )