Az üzletfejlesztési feladatokkal Polgár Pétert bízták meg, aki korábban ügyfélkapcsolati feladatokért felelt házon belül.
Az új pozíciót az ügyféligények hatékonyabb kezeléséért, illetve az új és potenciális partnerekkel történő együttműködés fejlesztése érdekében hozta létre a Brightly. A feladatkörhöz tartozik még
az ügynökség saját márkájának menedzselése,
a versenyképesség növelése és a stratégiai gondolkodás erősítése. Ezeken felül mostantól Polgár Péter felel a szakmai és a nemzetközi kapcsolatokért is.
„A Brightly abban a szerencsés helyzetben van, hogy bár erősen érezzük a járvány negatív hatásait, a partnereink kitartanak mellettünk. Polgár Péter az elmúlt évek során munkájával és hozzáállásával bizonyított, minden ügyfele maximálisan elégedett volt vele, ezért biztos vagyok benne, hogy a legalkalmasabb embert találtuk meg a feladatra.” – nyilatkozta Kulicz Gábor ügyvezető igazgató.
Polgár Péter a munkájához szükséges tudást a Corvinus, a CEU és a METU egyetemi képzésein szerezte meg, majd többek között az OTP bankkártyaüzleti területén is dolgozott. A Brightly csapatához 2017-ben csatlakozott és olyan ügyfelek kommunikációs projektmenedzsmentje tartozott hozzá, mint a Wizz Tours, az Invitech, a Törley, a Prohuman és a Magyar Turisztikai Ügynökség. Polgár Péter 2019 novembere óta a Magyar Public Relations Szövetség elnökségi tagja is.
( onBRANDS )