A Vichy elsőként a világon, 1992-ben a változókorba lépő nők számára fejlesztette ki a Neovadiol arcápolási termékcsaládot, melynek magyarországi nagykövete lett Iványi Orsolya.
Iványi Orsolya a negyvenes nők bloggere, menopauza aktivista, 15 év multiknál eltöltött kommunikációs karrier után lett szabadúszó és kezdett el írni a 40 feletti nőknek és nőkről.
A márka és a NeverOrdinaryWoman bloggere tavaly tavasszal kezdtek el együtt dolgozni, annak érdekében, hogy
a változókorba lépett nőket inspirálják és átsegítsék őket ezen a természetes folyamaton,
melyen minden nő keresztülmegy, bár még mindig tabu téma Magyarországon.
“A 40 feletti nők a leggyorsabban növekvő demográfiai csoport és a legnagyobb vásárlóerő, ennek ellenére rendkívül kevés cég szólítja meg ezt a csoportot megfelelő módon, ezért is örülök, hogy egy olyan cég talált meg, amely ebben is úttörő. 2018 szeptemberében kezdtem el foglalkozni a menopauza témával saját tüneteim kapcsán, úgy gondoltam itt az ideje, hogy nyíltan beszéljünk a témáról, a változókor nem stigma és elég a szégyenkezésből. Létrehoztam egy zárt Facebook csoportot is, mert úgy tapasztaltam, hogy a változókorral egyedül hagyták a nőket. Pár nap alatt ötszázan lettünk, ma már 2500-an vagyunk, ami mutatja, hogy van igény a kibeszélésre. A tagok folyamatosan töltik fel a tapasztalataikat, már nemcsak a menopauzáról, hanem úgy általában a 40 feletti élet témáiról is.” – mondta Iványi Orsolya.
“Úgy gondoljuk, ideje re-brandingelni a menopauza fogalmát, és ehhez Orsi a megfelelő partner. Magyarországon több százezer 40 feletti nő van a menopauza valamelyik fázisában, a hormonális változás számos kellemetlen tünetet okozhat mind fizikai, mind mentális szinten, és ez eltarthat 8-10 évig is. A menopauza a női lét része, lehetőség arra, hogy megújuljunk, életmódot váltsunk és tudatosan kezdjünk el foglalkozni magunkkal, mi ebben kívánunk a nőknek együtt segíteni.” – mondta a Vichy Neovadiol menedzsere.
( onBRANDS )