Az ügyfélbriefben meghatározott elsődleges üzleti prioritás a Samsung Members lojalitás programjában aktívan résztvevők számának hatékony növelése. Az ügynökség által megtervezett, illetve menedzselt kampányoknak így nemcsak a tagtoborzás, hanem az engagement növelése is stratégiai fontosságú célja.
Az ügynökség kiválasztása kapcsán Witsch Gerda, a Samsung Electronics Magyar Zrt. marketingigazgatója elmondta: „A világ egyik vezető elektronikai vállalataként mindig keressük az új megoldásokat, az innovatív technológiákat, amikkel a felhasználóinknak még több lehetőséget és kiváló szolgáltatásokat tudunk kínálni. Számunkra itt kezdődik a vásárlói élmény, a customer experience journey, melynek az egyik kiemelten fontos eleme a Samsung Members, amit az Ogilvy csapatával a jövőben tovább fogunk fejleszteni, hogy minél több ügyfelünk tapasztalja meg a platformban rejlő lehetőségeket.”
„A CRM menedzsmentre sokan technikai, és nem kreatív feladatként tekintenek. Mi viszont azt valljuk, hogy elsősorban a kreativitás határozza meg azt, hogy a rendelkezésre álló digitális ökoszisztémából mit tudunk kihozni, ami persze egyúttal feltételezi a különböző CRM rendszerek mélyreható ismeretét is. Nagyon örülök, hogy ezt a megközelítésünket a Samsungnál is eredményesnek tartják.” – mondta el Heiszki László, a Geometry csoport PR, digitális és közösségi média üzletágának vezetője.
A munka a stratégiai, kreatív kampánytervezési és szövegírási feladatok mellett a digitális team analitikai képességeire is erősen támaszkodik, valamint szigorú mérés és ambiciózus KPI-ok mentén zajlik.
( onBRANDS )