A kiíráson az Aldi kiskereskedelmi lánc külső, belső, krízis- és stratégiai kommunikációs feladataira keresett tanácsadó céget. Az öt pályázó közül a Solutions Communications kapta a megbízást, így az áruházlánc immár 10. éve dolgozik együtt Pákolicz Attila ügyvezető igazgató által irányított ügynökséggel.
„Az ALDI nagyon erős és vonzó márkává vált Magyarországon a fogyasztók szemében és a munkaerőpiacon is. Alapvető értékeink, termékeink és folyamataink kommunikációja, a vásárlók és a munkavállalók megszólítása komplex feladat: a hagyományos pr-megoldások felett álló, a magyar és nemzetközi gazdasági és kiskereskedelmi tendenciák átfogó ismeretét és személyre szabott alkalmazását igényli. Ezekre az egyre összetettebb feladatokra immár 9 éve Pákolicz Attila és csapata nyújtja számunkra a megoldást. Eddigi közös sikereink és a tender eredménye is megerősített bennünket a közös munka folytatásában.” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország országos ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )