• Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
Keresés
ONBRANDS – ÉRTÉK ALAPON
    • Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
  • Üzlet / Piac

ÚJ ARCULATTAL KÉSZÜL A SZEGEDI SZABADTÉRI A JUBILEUMI ÉVADÁRA

A kulturális fesztivál jövőre lesz 90 éves, ennek apropóján frissítette arculatát.

2020-06-09

A Szegedi Szabadtéri Játékok jövőre ünnepli fennállásának 90. évfordulóját. A jubileumi évre teljesen megújult a Dóm téri kulturális fesztivál eddigi arculata. A 2021-es évad arculatát az Armadillo tervezte.

“Ügyfelünkkel már jó ideje beszélgettünk az arculatfrissítésről, a válság előtt többször is brainstormingoltunk, majd amikor a koronavírusos helyzet előállt, úgy éreztük: nem húzhatjuk tovább, azonnal lépnünk kell, már a jövő évre kell koncentrálnunk, és a lehető leghamarabb elkezdeni a 2021-es kommunikációt, aminek első lépése az új arculat.” – mondta Arany Gábor, az Armadillo marketingügynökség operatív igazgatója.

A koncepció a spotlámpák fényének metszetében megjelenő dóm fény és árnyék kapcsolódására, színpad és a kulisszákra épült. A spot lámpa a művészeket fontos monológok alkalmával világítja meg. A fókuszpont a Dóm és színpad kettősén van, miközben az egész egységet átölelő fénycsóvák zárt motívumba rendezik a logót. A két kör szimbólumrendszerében a színházi látcső is megjelenik.

„A logó egyszerű formából áll, ami passzol a témához: spot lámpa fény és látcső szimbólum. A zárt (egyszerű forma) mindig a legjobb megoldás egy logó tervezésnél, főleg ha az ennyire egybevág a tevékenységgel. Könnyen megjegyezhető és beég a retinába. A színválasztásnál figyelembe vettük (sárga) a lámpafényt, napfényt (mint az árnyék ellentéte), valamint becsempésztünk egy kis történelmet is: az első nagy színpad, Shakespeare színpada is kerek volt.” – mondta Szőke Ildikó, art director.

Az arculaton a reklámügynökség részéről Szőke Ildikó (art director), Hatem Riahi (senior graphic designer) és Szili Eszter (projektmenedzser, account director) dolgozott.
( onBRANDS )

  • CÍMKÉK
  • arculat
  • Armadilló
  • logó
  • Szegedi Szabadtéri Játékok
  • ügynökség
Megosztás
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
Viber
WhatsApp
Tumblr
Email
    Előző cikkÚJ EGÉSZSÉGÜGYI CÉG A WELL PR PORTFOLIÓJÁBAN
    Következő cikkFELFÜGGESZTETTE ÚJ AUTÓI FORGALMAZÁSÁT A LADA
    onBRANDS

    KIMONDOM

    • A PÁPA – CONCLAVE

    5 LEGNÉPSZERŰBB

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.19.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.18.HÉT

    Televíziós nézettség

    A CARLSBERG EGY KÜLÖNLEGES KAMPÁNNYAL EMLÉKEZIK

    Üzlet / Piac

    AZ AI ÚJ KORSZAKA

    Üzlet / Piac

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.17.HÉT

    Televíziós nézettség

    Kőszegi András - Márkatanácsadó

    HÍRLEVÉL. ÉRTÉK.
    NEKED.

    FELIRATKOZOM

    IDÉZET

    • “A tudatos stílus nem a világ kedvéért történik, hanem azért, hogy méltó kapcsolatot ápolhassak magammal.”
      (KRISTÍNA SÁRKÁNYOVÁ)



    TÁMOGATÁS

    EGYÜTTMŰKÖDÜNK



    PARTNERÜNK






    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Jogi tudnivalók
    • Adatkezelési tájékoztató
    Copyright © 2025. Minden jog fenntartva. onBRANDS
    Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató
    Edit with Live CSS
    Save
    Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.