A Szegedi Szabadtéri Játékok jövőre ünnepli fennállásának 90. évfordulóját. A jubileumi évre teljesen megújult a Dóm téri kulturális fesztivál eddigi arculata. A 2021-es évad arculatát az Armadillo tervezte.
“Ügyfelünkkel már jó ideje beszélgettünk az arculatfrissítésről, a válság előtt többször is brainstormingoltunk, majd amikor a koronavírusos helyzet előállt, úgy éreztük: nem húzhatjuk tovább, azonnal lépnünk kell, már a jövő évre kell koncentrálnunk, és a lehető leghamarabb elkezdeni a 2021-es kommunikációt, aminek első lépése az új arculat.” – mondta Arany Gábor, az Armadillo marketingügynökség operatív igazgatója.
A koncepció a spotlámpák fényének metszetében megjelenő dóm fény és árnyék kapcsolódására, színpad és a kulisszákra épült. A spot lámpa a művészeket fontos monológok alkalmával világítja meg. A fókuszpont a Dóm és színpad kettősén van, miközben az egész egységet átölelő fénycsóvák zárt motívumba rendezik a logót. A két kör szimbólumrendszerében a színházi látcső is megjelenik.
„A logó egyszerű formából áll, ami passzol a témához: spot lámpa fény és látcső szimbólum. A zárt (egyszerű forma) mindig a legjobb megoldás egy logó tervezésnél, főleg ha az ennyire egybevág a tevékenységgel. Könnyen megjegyezhető és beég a retinába. A színválasztásnál figyelembe vettük (sárga) a lámpafényt, napfényt (mint az árnyék ellentéte), valamint becsempésztünk egy kis történelmet is: az első nagy színpad, Shakespeare színpada is kerek volt.” – mondta Szőke Ildikó, art director.
Az arculaton a reklámügynökség részéről Szőke Ildikó (art director), Hatem Riahi (senior graphic designer) és Szili Eszter (projektmenedzser, account director) dolgozott.
( onBRANDS )