INDEX

A márkákat emberek építik. Ők is rombolják le.

Most éppen a politikai szakértés után a média szakértők országa lettünk.

Egy pici gond van ezzel, hogy néhány emberen túl – az eseményekből láthatóan –

senkinek nincs elég információja

arról, hogy valójában mi, miért és miért így történt az index életében (halálában).

Egy biztos, hogy az (média)élet más lesz ezután. Jobbat szül, vagy rosszabbat, azt még nem lehet tudni.

Sokszor kérdezem, hogy egy márka mitől más? Attól, mert olyan, mint mi vagyunk. A benne dolgozó emberektől.

A márkákat emberek építik.

Ők is rombolják le. Az index.hu biztosan más lesz, amennyiben csinálja bárki is. És más lesz az ex-indexesek lapja, már ha akarnak és tudnak újat létrehozni és nem lényegtelen, de gazdaságilag működtetni. Utóbbi nehezebb fejtörést okoz majd. A gyorsan létrehozott Facebook oldal 220 ezer követőnél jár, jól hangzik, de ez ne tévesszen meg senkit, lájkokkal nem üzemel egy vállalkozás sem. Tulajdonos, hirdetők, partnerek, előfizetők, rengeteg mikroadomány kell.

A valóság az, hogy ebben a történetben a politika sem kikerülhető, de itt most jobban, másképpen izgat, hogy hogyan alakul az index márka sorsa, vagy az ex-indexesek hogyan építenek új márkát.

Mert a média biznisz is brand biznisz.
Kőszegi András )