A merci márka tavaly elindított Köszönöm 365 platformjára építkezve, az ügynökség idén ősszel újragondolt promóciós mechanizmussal és erősebb bolti jelenléttel ösztönözi a márka kedvelőit arra, hogy ne csak ünnepnapokon mondjanak köszönetet, hanem az év bármely napján, ha helyén érzik kimondani a bűvös szót: Köszönöm! A Republic Group ismét meghívásos tender keretében nyerte el a megbízást.
„Nagyon örülünk, és hatalmas megtiszteltetés, hogy a Storck Hungária újra minket választott kommunikációs partnerének. Büszke vagyok a csapatra, hiszen az új meghívásos tenderen aratott győzelem azt is mutatja, hogy bíznak bennünk, eredményes volt az előző évi együttműködés és az új ötleteink is sikert arattak. Az már csak hab a tortán hogy egy olyan emocionális töltetekben gazdag kampányon, mint a merci 365, minden kreatív team nagyon szívesen dolgozik.” – Furák András, Republic Group portfolióigazgató.
( onBRANDS )