A ponthatárok kihirdetése alkalmából munkavállalóival, sportolókkal és influenszerekkel üzeni videójában a Telekom a felvételizőknek, hogy bármi is legyen az eredmény, bízzanak magukban és legyenek tettrekészek, mert a lehetőségeik korlátlanok.
Július 23-án hirdették ki az idei felvételi ponthatárokat. Ez a nap vízválasztó a végzős fiatalok számára, akik különösen nehéz felvételi időszakon vannak túl. Tízezrek izgultak azon, hogy bekerültek-e az általuk első helyen megjelölt intézménybe, vagy B-tervhez kell majd folyamodniuk. A fontos alkalomra a Telekom egy videomontázst készített, melyben
telekomosok, sportolók, zenészek és influencerek emlékeznek saját felvételi élményeikre, és biztatják a fiatalokat, hogy akárhogy is alakul, ne álljanak meg, mert korlátlanok a lehetőségeik.
A film központi üzenete az optimizmus: mindegy, hogy első helyen robogsz tovább, vagy új
forgatókönyvet kell írnod, ha tettrekész vagy, eléred a céljaidat.
A Magyar Telekom munkáltatói márkaépítésének fontos eleme az employer advocacy,
azaz munkavállalóink megszólítása, bevonása egy-egy kiemelt ügy kapcsán, hiszen a vállalat értékeit, üzeneteit leghitelesebben az ott dolgozó kollégák tudják átadni. Korábban láthattunk erre példát az Employer Branding Award fődíjával jutalmazott #nemállunkmeg stratégiai kampányban, illetve a vállalati összetartozásra épülő Magenta on the go megmozdulásban is.
A Telekom büszke arra, hogy vállalati kultúrájában megjelenik a sokszínűség mint érték,
illetve az agilis működés egy szemléletváltást, attitűdformálást hozott a szervezet életében. Az új mindset a folyamatos fejlődésre ösztönzi a kollégákat, mely egyaránt eredményezhet azonnali sikert, de jelenthet kihívásokat, buktatót is. A nehézségek azonban új megoldásokat, más perspektívából való megközelítéseket, újratervezést is jelenthetnek, melyek még jobb eredményeket hozhatnak. Ezt a szemléletet szeretné átadni a vállalat a felvételizőknek is a jelen videóval, illetve erre ösztönzi a Kickstart programjában résztvevő fiatal tehetségeket és főállású munkavállalóit is.
A videóban szereplő kollégák felkérése egy belső kampány keretében történt, a felvételiz őket számos különböző területen dolgozó munkatárs biztatja, akik közül vannak, akik a vállalat irodaházából üzentek, néhányan a home office lehetőségét kihasználva otthonukban rögzítették a buzdító mondatokat, és csatlakozott a szurkolók táborához a Telekom Allee-ban található üzletének csapata is.
ALKOTÓK
Ügyfél: Magyar Telekom
Brand and Communications Director: Szabó Béla Attila
Szegmens kommunikációs vezető: Barna PéterContent és Social/PR Expert: Czabányi Enikő
Ügynökség: Mito
Stratégia: Dinh Dorottya
Kreatív: Vizi Balázs, Bagladi Gábor
GFX: Kopányi Gábor, Péter-Szabó Márta
Account: Tran Lam Márta, Huszár Rita
Produkció: Mezey Anita
( onBRANDS )