„Ahogy a nyáron szokás a print magazinokat strandra vinni, úgy a bien.hu-t is magukkal viszik az olvasók, szeretik útközben és a vízparton is olvasni.” – mondta Arany Gábor, a bien.hu kreatív kommunikációs szakembere, aki ezzel arra is célzott, hogy a bien.hu női online magazin olvasóinak 70%-a mobilon „lapozgat”.
„Az elmúlt 6 évben rohamosan változtak a trendek, új technológiák és elvárások jelentek meg, a böngészés pedig egyértelműen áttolódott az okos telefonokra, ezért egyértelműen mobil-first szemlélettel kezdtünk neki még tavaly a bien.hu megújításának.” – mondta Csizmadia Zsolt, a Netbase Media ügyvezetője.
Az egyedi tartalommal rendelkező háromszoros díjnyertes bien.hu női életmód oldal 2009-ben indult, majd a folyamatos fejlődésnek köszönhetően 2014-ben átesett egy ráncfelvarró fejlesztésen, bezsebelve egy újabb elismerést (Az Év Honlapja díjat). A női portál 6 év elteltét követően most újból megújult, felfrissült, letisztultabb lett, a fókuszt erőteljesen a tartalomra és az olvasóbarát megoldásokra helyezve.
Csizmadia Beáta, alapító lapigazgató a megújulás kapcsán kiemelte, hogy „ma már női online magazinnak lenni nem csak tartalomkínálatot, hanem szórakoztatást, lelki és szellemi feltöltést, valamint közösségformálást is jelent. Olyan virtuális lounge-ot szerettünk volna létrehozni a modern nő számára, amellyel végre lelassíthat, töltekezhet és nem utolsó sorban, önmaga lehet.
A naponta frissülő,
celebhíreket tudatosan mellőző
bien.hu látogatói főképp közép- és felsőfokú végzettségű, család-orientált, háztartásukban főbevásárló (67%-ban) nők, akik az életmód és divat trendek iránt magas affinitással rendelkeznek.
( onBRANDS )