RIHANNA ÉS A KENDO BRANDS EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN VEZETI BE A FENTY SKIN MÁRKÁT

A bőrápoló márka Rihanna tapasztalataira és az oktatásra épül.

“A Fenty Skin az én látásom a bőrápolás új kultúrájáról. Elképesztő termékeket akartam készíteni, amelyek valóban működnek, könnyen kezelhetőek és mindenkinél alkalmazható.” –  mondta Rihanna.

Rihanna bőrápoló márkája globális tapasztalatainak csúcsa, mindennapi küldetése, hogy egyszerű megoldásokat kínáljon minden bőrtónusra és -típusra. A Fenty Skin tiszta, többfunkciós termék, amelyek tökéletesen működik a sminkkel, és tiszteletben tartja a bolygót a földtudatos csomagolásokkal és receptúrákkal.

Rihanna most egy elérhető bőrápoló márkát hozott létre, amely a tapasztalataira és az oktatásra épül. A Fenty Skin segítségével Rihanna megosztja valós életmódját az egészséges megjelenés érdekében. A „Fenty Skin Starters” programja három „egy az egyben” terméket tartalmaz.

Rihanna azt akarta, hogy a Fenty Skin szenzációs élmény legyen, ezért a termékek meleg, trópusi illatokkal rendelkeznek, amelyeket az összetevőik, például a barbadosi cseresznye, kókuszdió és friss sivatagi dinnye ihlette. A Rihanna számára elengedhetetlen volt annak biztosítása, hogy mindenki használhassa az eredményeket, ezért minden Fenty Skin terméket minden bőrtónusra, textúrára és típusra megvizsgáltak.

A márka kiküszöbölte a dobozokat, ahol lehetséges, beépítette a fogyasztó utáni újrahasznosított anyagokat, és ahol lehetséges, újratöltő rendszereket hozott létre.

A Fenty Skin nagykövete Sean Garrette bőrápoló szakértő.
( onBRANDS )