ÚJ KÖZÖSSÉGIMÉDIA ÜGYNÖKSÉGET VÁLASZTOTT A TELENOR MAGYARORSZÁG

A mobilszolgáltató meghívásos tendert követően választott.

A Be Social közösségimédia ügynökség a márka social média feladatait az Artificial Grouppal közösen látja el a jövőben. Az együttműködés 2020 augusztusában kezdődött.

A Be Social feladatai közé tartozik a Telenor Magyarország social media csatornáira digitális tartalmak előállítása, valamint kampányok adaptálása a közösségi média felületekre. Az ügynökség kétfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a megbízatást, melynek végén két győztest hirdettek.

„Reméltük, hogy a telekommunikációs szektorban szerzett korábbi tapasztalataink, az ügyfeleink számára készített munkáink, és az elmúlt években kiérdemelt díjaink meggyőzően hatnak majd a Telenor Magyarország számára. Lelkesen vágtunk bele a közös munkába, bízunk benne, hogy izgalmas feladatok várnak még ránk.” – mondja Ölveczky Tamás, a Be Social ügyfélkapcsolati igazgatója.

A Telenor Magyarország közösségimédia feladatok ellátásába korábban egyedül a lead ügynökségét, az Artificial Groupot vonta be, akik ezen a téren, valamint lead ügynökségként továbbra is egyaránt kiszolgálják a vállalatot.

„Több fordulós tenderen választottuk ki a közösségimédia feladatokon mostantól velünk dolgozó ügynökségeket, így a jövőben az Artificial Group és a Be Social egyszerre látják el ezeket a feladatokat. Azt várjuk, hogy ebben a felállásban az AG stratégiai szemléletének és a Be Social erős közösségi médiás szakmai hátterének ötvözetével még hangsúlyosabbá és relevánsabbá tudjuk tenni a jelenlétünket a közösségimédia felületeinken.”– mondta el Verik Orsolya, a Telenor Magyarország Digitális Tartalmakért és Social Mediáért felelős csoportjának vezetője.
( onBRANDS )