Új együttműködést jelentett be a Samsung. A vállalat a szöuli d’strict design stúdióval közösen tervez egyedülálló, Samsung SMART signage kijelzőkön megtekinthető médiaművészeti alkotásokat.
A d’strict népszerű, egyedülálló formavilága által inspirált és a Samsung SMART signage kiemelkedő technológiáját alkalmazó alkotásokkal a két vállalat most együtt mutatja be a digitális kijelzőkben rejlő potenciált.
“Ez az együttműködés lehetőségek egész sorát nyitja meg Samsung Smart signage-ok számára. Emellett megmutatja a vállalatoknak, hogy az egyszerű információátadáson túl hogyan használhatják ezeket a kijelzőket mint médiaművészeti felületeket. A két vállalat együttműködése összhangban áll ‘Screens Everywhere’ víziónkkal, amelynek célja a felhasználói élmény bővítése, a közös alkotás eredménye pedig a legújabb, élvonalbeli kijelzőtechnológiának köszönhetően jelenik meg.” – mondta el Hyesung Ha, a Samsung vizuális kijelző üzletágának alelnöke.
A két vállalat egyrészt a Samsung SMART signage leendő felhasználói számára készít majd médiaművészeti alkotásokat, másrészt a világ leghíresebb látványosságainál, köztük a New York-i Times Square-nél és a milánói dómnál lévő Samsung LED kijelzőkre tervez majd köztéri médiaművészeti projekteket.
“Megtiszteltetés számunkra, hogy egy olyan piacvezető technológiai gyártóval dolgozhatunk együtt, mint a Samsung, és ennek köszönhetően a nemzetközi közönség figyelmét is felhívhatjuk azokra a tartalmakra, amelyek megalkotásán olyan sokat dolgoztunk. A Samsunggal való együttműködés által a d’strict teljesen új perspektívát kínálhat a közönség számára.” – mondta el Sung-Ho Lee, a d’strict vezérigazgatója.
A d’strict, amely a felhasználóközpontú élmények és egyedi, digitális technológia segítségével készült tartalmak tervezésével foglalkozik, 2020 májusában került a nemzetközi figyelem központjába, amikor a stúdió óriás 3D-hullám alkotása megjelent Korea legnagyobb hajlított képernyőjén, egy Samsung SMART LED kijelzőn, a szöuli Gangnam kerület SMTown COEX épületében.
A d’strict és a Samsung közös célja, hogy figyelemfelkeltő tartalmakkal és a legújabb digitális médiatechnológia alkalmazásával nyújtson páratlan vizuális élményt, és ezáltal új megoldásokat hozzon el a digital signage piacra.
( onBRANDS )