Az együttműködés keretében a MITTE látja el 2020-ban a Magyar Formatervezési Díj és Design Management Díj, illetve a Budapest Design Week teljes sajtó- és pr kommunikációját.
A megbízás keretében az ügynökség sajtórendezvényeket szervez, gondozza a márka social kommunikációs felületeit, illetve PR és sajtókapcsolati feladatokat végez. A MITTE Communication elkötelezett a hazai designkultúra támogatása mellett.
A Budapest Design Week 2004-ben a Magyar Formatervezési Tanács szervezésében azzal a céllal jött létre, hogy közreműködjön a design gazdasági és társadalmi szerepének tudatosításában, a design iránti bizalom növelésében és a terület szereplői közötti kommunikációban.
A rendezvénysorozat kiemelt célja, hogy a társadalmi hasznosság mellett a design gazdasági jelentőségére hangsúlyt fektessen.
A programsor elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a designban rejlő lehetőségekre mind gazdasági, mind pedig üzleti szempontból, megcélozva ezzel a gazdasági döntéshozók körét és a hazai vállalkozásokat. A 2020-as évben a Budapest Design Week hibrid kerül megszervezésre, mely keretében programjai jelentős része az online térben valósul meg, néhány kiemelt esemény kivételével. A fesztivál megrendezése során kiemelt szerepet kap a környezetvédelem: a témaválasztás mellett az online lehetőségeknek köszönhetően jóval kisebb lesz a rendezvénysorozat ökológiai lábnyoma, kevesebb környezet terhet jelentenek majd az online programok.
( onBRANDS )