KEZDETÉT VESZI AZ ADIDAS ÉS A LEGO EGYÜTTMŰKÖDÉSE

Az adidas sportmárka és a LEGO játékmárka hosszútávú együttműködést jelentett be.

A két márka osztozik abban a hitben, hogy “kreativitással fejleszthetők a készségek, általa erősebbé válhatunk és jobb jövőt építhetünk, úgy gondolták, hogy eljött az ideje, hogy a világ legnépszerűbb és legkreatívabb márkái közül kettő egy csapatban játsszon!”

A kollaboráció keretében megalkotott új termékek célja nem csak az, hogy kreativitásra ösztönözzenek, hanem egyben elősegítsék egy játékosabb, pozitívabb és befogadóbb világ kialakítását minden felnőtt és gyerek számára, bármilyen háttérrel vagy sportképességgel is rendelkeznek.

Mint a kockák – amik a partnerséget inspirálják – az együttműködés összeilleszti a két legismertebb és legikonikusabb márkát, amelyek változatos lábbeli-, ruházati és kiegészítő portfólió bemutatását tervezik közösen. Szeptemberben a rajongók már találkozhattak az adidas Originals ZX 8000 LEGO cipő limitált kiadásával, amely kiválóan példázza az együttműködés kreatív ambícióit.

“A küldetésünk, hogy inspiráljuk és fejlesszük a holnap építőit, és segítsük a gyerekeket abban, hogy kreatívak legyenek és elsajátítsák azokat a készségeket, amelyekkel érvényesülni tudnak. A nagyszerű játékélmények nemcsak szórakoztatóvá teszik a tanulást, hanem a kreativitás terén is magabiztosságot adnak – csakúgy, mint a sport. Ezért is vagyunk annyira izgatottak az együttműködés miatt. A játék és a sport együttesen lehetővé teszi, hogy a gyerekek megtapasztalják az együttműködést és a fair-play alapelveit, valamint lelkileg is ellenállóképesebbek legyenek. Ezek létfontosságú képességek, amelyek segíthetik a gyerekeket a bennük rejlő lehetőségek teljes kiaknázásában.” – mondta Julia Goldin, a LEGO Csoport marketing vezetője.

Aimee Arana, az adidas Global Training vezetője hozzátette: „Szeretnénk a sport erejével megváltoztatni az életeket, és a kreativitáson keresztül inspirálni az embereket, bármely korosztályhoz is tartozzanak, vagy, bármilyen háttérrel rendelkezzenek. Az olyan innovatív partnerekkel, mint a LEGO Csoport, lehetővé válik, hogy közösen olyan új ötleteket és termékeket álmodjunk meg, amelyek mindenkiben felkeltik a kreativitást, és kiemelten segítik a fiatalabb generáció fejlődését.”

A két cég 2017-ben kezdett egyeztetni az együttműködésről, és 2018-ban a LEGO Csoport vendégül látta az adidas csapatot a dániai LEGO House-ban. A látogatás célja az volt, hogy

szabadjára engedve a kreatív energiáikat közösen kitalálják, miként lehet a lehető legjobban összehozni a két márkát.

A sikeres találkozót követően a gyors és dinamikus tárgyalások eredményeként az együttműködést gyorsan tető alá lehetett hozni, és az első termékek még 2020-ban megjelenhettek. A fiatalok és a felnőttek számára, különböző LEGO témákban megalkotott, különböző sportokhoz és aktív életmódhoz köthető termékek még idén decemberben és 2021 folyamán fognak megjelenni.

A rajongók számíthatnak rá, hogy a kollekcióval minden teljesül, amit a LEGO Csoport és az adidas együttműködésétől reméltek: színes, találékony ötletek, egy kis optimizmussal fűszerezve, amelyek beindítják a fantáziát, miközben tükrözik a márkák befogadás melletti elköteleződését.
( onBRANDS )