A HD MARKETINGGEL ERŐSÍT A KICSI GESZTENYE KLUB

A gyermekeknek szóló zenés tv-sorozatként indult sikerprodukció mára komoly márkává nőtte ki magát.

A Dobrády Ákos producer nevével fémjelzett Kicsi Gesztenye Klubbal bővült a HD marketing ügyfélportfoliója. A 2016-ban, 2-10 éves gyermekeknek szóló zenés tv-sorozatként indult sikerprodukció mára a televízión kívül számos más – színpadi, edukációs, szabadidős és merchandising – területen egyszerre jelen lévő, összetett márkává nőtte ki magát.

A HD marketing és a Kicsi Gesztenye Klub együttműködésének fókuszában a professzionális működést támogató online marketing tevékenység ellátása mellett, a covid helyzet kihívásaira adható hatékony megoldások kidolgozása áll.

“Családi vállalkozásként kezdtük, az évek alatt azonban a produkció annyira kinőtte magát, hogy úgy döntöttünk, tapasztalt szakemberek kezébe adjuk az online marketing munkát. A jelenlegi helyzet különösen indokolttá tette ezt, hiszen azzal együtt, hogy mostanra némi visszarendeződés látszik, a koronavírus-járvány helyzet miatt jelentős változáson megy keresztül a rendezvénypiac. Mi azzal számolunk, hogy professzionális online marketing tevékenységgel kompenzálható az a kiesés, amit mindez a közönségünkkel történő kapcsolattartásban okozott.” – mondta Dobrády Ákos.

A Kicsi Gesztenye Klubra vonatkozó megállapodás aláírásával a HD marketing ügyfélportfoliója újabb rendezvény területen kiemelkedő partnerrel gazdagodott.

“A hatékony és szakszerű online marketing megoldások kikerülhetetlenné váltak, bármely területen is tevékenykedjen az adott vállalkozás. Mindezt a covid helyzet csak tovább erősítette. Büszkék vagyunk rá, hogy Dobrády Ákos a Kicsi Gesztenye Klubbal minket választott social kommunikációs és hirdetési partneréül, és közösen dolgozhatunk a produkció sikeréért.” – mondta Hernádi Gábor, a HD marketing ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )