A jelenlegi társadalmi, gazdasági és kulturális zűrzavar mértéke példátlannak tűnik. A bizonytalanság összeroppant, a harc túlélési módja megfoszt minket egy szélesebb, távolabbi kilátástól. A jelen mindent felemésztővé válik, áthatolhatatlannak és fenyegetőnek érezzük.
Vezetésre van szükségünk, boldogulni egy szorongó világban.
A szervezeteknek ismerniük kell, meg kell mutatniuk az utat és menni kell az úton. Ehhez a vezetőknek szükséges a képesség, hogy hátralépjenek és túl lássanak a káoszon, ne pedig elvakultak legyenek tőle.
Irányítás, célkitűzés, agilitás és empátia.
Minden az irányítással kezdődik. Ezek a szervezetek kívánt jövőjüktől indulnak és dolgoznak, azonnali kihívásként újra keretezve a jövő felé vezető utat.
Az ilyen márkákat a következetes törekvés alakítja, nem pedig trauma.
A legnagyobb növekedést produkáló márkák:
Amazon 60%
Microsoft 53%
Spotify 52%
Netflix 41%
Adobe 41%
PayPal 38%
Apple 38%
Salesforce.com 34%
Nintendo 31%
MasterCard 17%
Új belépő márkák:
Instagram 19.
YouTube 30.
Tesla 40.
Johnnie Walker 98.
Zoom 100.
ITT A TOP 100 GLOBÁLIS MÁRKA:
Interbrand – Best Global Brands 2020
Az Interbrand – Best Global Brands 2019 Top 100 márka listát ITT találod.
( onBRANDS )