Több mint egy évtizedes működés után megújult Magyarország legnagyobb közösségi gasztroportálja, a Nosalty. A receptmegosztó oldalt nem csak külsőleg, hanem tartalmilag is új alapokra helyezték azzal a nem titkolt céllal, hogy
a magazinos, lifestyle tartalmak kerüljenek előtérbe.
Így a letisztultabb oldalon többet találkozhatunk ezentúl a legfrissebb hazai és nemzetközi gasztrohírekkel, trendekkel, különböző összeállításokkal, interjúkkal és videós kontentekkel.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult receptmegosztó közösségi platformként, mára azonban a receptoldalból egy meghatározó online magazinná nőtte ki magát, ahol a sütés és főzés mellett nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy folyamatosan informálják, edukálják a látogatókat.
Népszerűségéhez évek alatt nagyban hozzájárult a folyamatos tartalmi megújulás is, legyen szó akár videós receptekről, a főzés élményét segítő alapanyag kalkulátorról, vagy akár olyan nagysikerű rovatokról, mint például a tavaszi karantén-létre reagáló #HÁZIMENZA csoportról.
“Bár a Nosalty-t gasztronómiai site-ként definiáljuk, valójában egy gasztronómiához kapcsolódó lifestyle oldal, ami a közösség erejétől működik. Erre jó példa volt a tavaszi karantén alatt indult #HÁZIMENZA elnevezésű kezdeményezésünk is, amit egy mentőövként, közösségi csoportként indítottunk a Facebookon, majd nagyon hamar a pandémia időszakának legnépszerűbb és legkreatívabb gasztroplatformja lett, ahol bárki bemutathatta és megoszthatta, hogy milyen receptekkel és otthoni ételkölteményekkel mentette meg a home office és a digitális oktatás napjait, vagy csak egyszerűen milyen fogásokkal próbálta átvészelni a bezártságot.” – emlékezett vissza Hering András, a Nosalty főszerkesztője.
Az oldal vezetőinek nem titkolt célja, hogy a megújulással a Nosalty továbbra is a legmeghatározóbb gasztronómiai portál maradjon Magyarországon.
“Először is szeretnék köszönetet mondani azoknak, akik részt vettek ebben a megújulásban, nagy munka volt. Ez a technológiai, tartalmi és grafikai frissítés nem a vége valaminek, hanem egy egészen új történet kezdete. Eddig is piacvezető, innovatív és fogyasztóbarát márkaként ismert meg minket az olvasótáborunk, valamint a hirdetőink is. A mostani fejlesztésnek köszönhetően még gyorsabban, egyszerűbben tudunk majd reagálni a felhasználóink és a piac igényeire, így örömmel tekintünk a következő időszakra. Rengeteg izgalmas dologgal készülünk!” – nyilatkozta Krankovics Béla, a Nosalty brand managere.
A Nosalty a hazai gasztrosite-ok között továbbra is élen jár a videós megoldásokban, túlmutatva a klasszikus receptvideókon. Olyan nagysikerű rovatokat indítottak el, mint például a nagymamák titkos receptjeit népszerűsítő NagyiProjekt, a cukrászat iránt fogékony nézőket megcélzó CUKORSOKK, az autentikus olasz tésztafogásokra szakosodott Azta’Pasta, az ínyenceknek szóló Látványkonyha, illetve az ismert emberek vendégszereplésével futó EgySztárÉtel, az Umbrella Budapesttel koprodukcióban készült Alaplé című konyhai kisokos, vagy a koronavírus okozta kritikus éttermi helyzetre reflektáló Hogyan tovább? néven futó videósorozat.
Hering András úgy zárta: “A saját gyártású recept- és gasztrotartalmaink mellett a Nosalty alapvetően még mindig egy kreatív közösségről szól, ahol bárki megoszthatja kedvenc receptjét. Arra törekszünk, ami maga a gasztronómia, az otthonfőzés és közös étkezések lényege is: összehozzuk az embereket, családokat, barátokat, a különböző kultúrákat és hagyományokat, kapcsolódási pontot adunk, ezáltal nyitottabbá és figyelmesebbé válunk egymásra és a világra is.”
( onBRANDS )