SZÉLESKÖRŰ GLOBÁLIS KAMPÁNYBA KEZDETT A METRO

A METRO világszerte mindenkit arra buzdít, hogy támogassa a gasztronómiát.

A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hónapokra. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a METRO a cégcsoport történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal a METRO arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában.

„A kampány Magyarországon közösségi médiafelületeken jelenik meg. A METRO Magyarország ezzel a kezdeményezéssel is támogatni szeretné a szálloda- és vendéglátóipari szektor területén működő vásárlóit. Ehhez az időszakhoz illeszkedő termékportfóliónk, és pl. ingyenes digitális szolgáltatásaink mellett – melyek segítik az éttermeket abban, hogy házhozszállításra rendeléseket tudjanak felvenni – most ezzel a kampánnyal is segíteni szeretnénk a vendéglátásban dolgozókat.”- mondta el Biró Ferenc a METRO marketing osztályvezetője.

A kampány gerincét egy érzelmes videó képezi, amely kiemeli az elmúlt év kihívásait és a társas életet érintő jelenlegi megszorításokat A reklámszpot egy tipikus család elmúlt hónapokban átélt élményeit mutatja be. Ez a történet számos család aktuális helyzetét illusztrálja. A karantén realitásában az élet kizárólag otthon zajlik: otthoni munkavégzés, online oktatás, főzés, otthoni testedzés stb. A hektikus és frusztráló mindennapi élet miatt sokszor nem marad helye az együtt töltött minőségi időnek, a jó ételeknek, az ünnepi készülődésnek. Ezért a kampányvideó fő üzenete: ha egy kicsit lazítunk a konyhában, és étteremből rendeljük meg a karácsonyi menüt, több minőségi időt tölthetünk családunkkal.

“A filmünkkel közvetlenül a végfogyasztót szólítjuk meg érzelmileg, hogy ezzel támogassuk a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Az ünnepi időszak még élvezetesebbé tételére, ezáltal egy étterem támogatására való ösztönzés révén várhatóan nőnek majd a gasztronómiai bevételek. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javaslom, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban.”- mondta el Bősze Ákos a METRO HoReCa üzletfejlesztési vezetője.

A Coca-Cola a nyári újraindulás időszakában segítette kampánnyal is a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort.
( onBRANDS )