ÚJ MÁRKAMENEDZSER FELEL A DREHERÉRT

Presits Lívia senior márkamenedzserként felel majd a Dreher összes alkoholos variánsának teljes körű kommunikációjáért.

Presits Lívia korábban brand & project managerként a Japan Tobacco International csoporthoz tartozó JTI Hungary Zrt.-nél három országban irányította a márkakommunikációt. Ezt megelőzően pedig a Pick Szeged csapatában dolgozott, mint brand manager. Itt többek között a vállalat digitális megújulásában is fontos szerepet vállalt. Közgazdász végzettséggel rendelkezik, tanulmányait a BME Közgazdász-Marketing MA szakán fejezte be.

„Kevés olyan márka van Magyarországon, amely a tradíció és a minőség tekintetében is olyan széles körben ismert és meghatározó lenne, mint a Dreher. Az elmúlt években rendkívül sok izgalmas újdonság kötődött ehhez a névhez és a csapat új tagjaként én is azon dolgozom majd, hogy ez a trend tovább folytatódjon.” – mondta az új márkamenedzser.

Presits Lívia a Dreher-nél a posztot eddig betöltő Mocsári Juditot váltja. A Dreher márka eddigi senior márkamenedzsere sikeresen pályázott meg egy pozíciót az Asahi vállalatcsoporton belül, így a következő időszakban Hollandiában dolgozik tovább a prémium márkák márkamenedzsereként, a Peroni márka dinamikus növekedési stratégiájának fejlesztőjeként és végrehajtóként.
( onBRANDS )