A reklamzenek.hu aloldalaként készült el a születésnapi microsite, amelyen az Emerald dal meghallgatható – https://reklamzenek.hu/emerald-pr-2/ – és itt lehet elolvasni az évfordulóra írt novellát. Egy képzelt történetbe sűrítették az elmúlt 5 év emeraldos ügyfeleit, szám szerint ötvenet.
„A járványhelyzet miatt most nem tudunk együtt ünnepelni mindazokkal, akikkel szeretnénk, ezért más megoldásokat kellett találnunk. Csiszár Ferenc az ország egyik legismertebb gitárosa és zeneszerzője, őt kértük fel, hogy írjon nekünk egy rövid dalt, amely kifejezi azt, amilyennek az ügynökséget látjuk: szenvedélyes, professzionális, megbízható, határozott, játékos, bátor és fókuszált.” – mondta el Lakatos Zsófia, az Emerald PR alapító-ügyvezetője.
Az Emerald-ot 2015. december 2-án alapította a szakember, aki korábban több mint hét évig a Hill+Knowlton ügyvezetője volt. Zsófia, aki két cikluson át a Magyar PR Szövetség elnöki posztját is betöltötte, több évtizedes szakmai múlttal rendelkező senior szakembereket és pályakezdő fiatalokat választott a csapatába. Az Emerald PR referenciái között olyan ismert márkák is megtalálhatók, mint a GE, Honeywell, MARS, Solvo vagy a Gundel.
Lakatos Zsófia az elmúlt 5 évben két újabb vállalkozást is elindított. Az Iglódi Csabával közös Válság112 krízismenedzsmenttel, a Business Sustainability Program pedig fenntarthatósági tanácsadással foglalkozik.
( onBRANDS )