ÚJ STRATÉGIAI VEZETŐT IGAZOLT A CAFÉ COMMUNICATIONS

A stratégiai igazgató pályafutása során számos nemzetközi és hazai ügynökségnél a legnagyobb márkákon dolgozott.

A Café Communications-nél Szakál Zoltán célja a Brand Purpose fókuszú pozícionálási, márkaépítési és márka kommunikációs szemlélet fejlesztése, kiterjesztése.

Erre alapozva a márkakötődés erősítésével az ügyfelek stratégiáját és kommunikációját szeretné magasabb szintre emelni, hogy azok, az üzleti célok elérésén túl, képesek legyenek pozitív hatást gyakorolni a márkáikkal az emberek, a közösségek életére.

„Fogyasztói oldalról a márkák társadalmi szerepvállalása iránti igény az elmúlt időszaknak is köszönhetően hatványozottan nőtt. Most már minden márkának szembe kell néznie azzal, hogy a fogyasztóik a funkcionális és emocionális előnyök mellett a pozitív kulturális relevancia alapján hozhatják meg a vásárlási döntésüket. Azaz ennek megléte esetén versenyelőnybe, ellenkező esetben hátrányba kerülhetnek.” – hangsúlyozta Szakál Zoltán.

A Café Communications új stratégiai igazgatója az elmúlt két évtizedben mind a napi szintű tervezésben, mind a márkastratégiák és márkapozicionálások, valamint kommunikációs, illetve employer branding stratégiák fejlesztésében több mint száz márkán szerzett tapasztalatot a legnagyobb FMCG, telekommunikációs, OTC, pénzügyi, kereskedelmi és autóipari vállalatok megbízásából. Ezek mellett pedig számos non profit szervezetet érintő, önként vállalt stratégiai munkával is foglalkozott.
( onBRANDS )