ELINDULT ITTHON AZ ELSŐ PODCAST SALES HOUSE

A Betone Network hazai audióműsorokat fog össze és azok felületeit kizárólagosan értékesíti.

Magyarországon is egyre népszerűbb a podcast médiatípus, és évről évre színvonalasabb produkciók készülnek, éppen ezért a hirdetőkben is megfogalmazódtak a prémium audio hirdetési lehetőségek.

„A Betone Network létrehozásával egy újabb lépést tettünk a fenntartható podcast médiapiac felé. A célunk az, hogy jó minőségű műsorokkal havi egymillió meghallgatást érjünk el és segítsük a podcastereket, hogy arra koncentrálhassanak, amiben a legjobbak: a tartalomgyártásra. Illetve ezen a prémium felületen szeretnénk megvalósítani a márkák kreatív elképzeléseit. Hiszünk abban, hogy ha összekötjük a feleket, abból menő dolgok jöhetnek létre.” – mondta el Hampuk Richárd, a sales house egyik alapítója.

A Betone Network portfoliójába a Betone Studio gyártásában készülő Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett olyan népszerű podcastek kerültek, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton. Az Egyszer lent podcast Lovas Rozival 2019-ben a Content + Marketing Award Arany elismerését nyerte el a Generali podcast-szponzorációjával. A hálózat többek között az ezekből szerzett tapasztalatokkal szeretné segíteni podcastereit, illetve a hirdetők igényeinek professzionális kielégítésében nyújt támogatást.

A sales house kizárólagosan értékesíti a fentebb említett műsorok felületeit és a szponzorációs beégetett hirdetések mellett dinamikus promóciós megoldásokat is képes a műsorok környezetében megjeleníteni. A Betone Networkhöz tartozó produkciók hallgatottságát az IAB USA sztenderdjei szerint mérik.
( onBRANDS )