ÁTALAKÍTJA TEVÉKENYSÉGI KÖRÉT A HASZON LAPCSALÁD

Újgenerációs technológiával indul el a haszon.hu üzleti közösség is.

Megújul, egyúttal átalakítja tevékenységi körét a HG Média csoporthoz tartozó Haszon lapcsalád. A kiadó számára 2021-ben kiemelt cél, hogy az online térben is meghatározó szereplő legyen weboldalaival és egyedi technológiai megoldásaival.  A vállalkozókat megcélzó, 16 éve a lappiacon lévő Haszon és Haszon Agrár magazinok online megújulása egy újabb mérföldkő a médiacsoport életében, amely tervszerűen követi a kiadó digitális transzformációját. A hamuesgyemant.hu, az ifaktor.hu és a drive.hu után a haszon.hu sikeres elindításával a kiadó 1 milliós egyedi látogatószámot célzott meg.

A haszon.hu elsődleges célcsoportja a valóban működő, bevételt termelő és hétköznapi problémákkal küzdő

magyar kis- és közepes vállalkozások, ám ezen felül a vállalkozó kedvűeknek, és a pénzügyeiket tudatosan menedzselni akaró olvasóknak is szól.

A mai magyar sajtóban még mindig hiány van a rájuk fókuszáló sajtótermékekből, amely reálisan mutatja be a helyzetüket, és információkkal támogatja működésüket, segédkezik problémáik feltárásában és megoldásában. A mostantól korszerűbb, fiatalosabb dizájnnal megjelenő Haszon magazin és a haszon.hu internetes híroldal ezt az űrt kívánja betölteni.

“Ma a hosszabb lélegzetvételű elemzések, sikertörténetek mellett a sikeres üzletvitelhez naprakész információkra is elengedhetetlenül szükség van. A kettő integrációját valósítja meg a Haszon lapcsalád, amelynek internetes oldala csokorba szedi és közérthetően tálalja a nap legfontosabb vállalkozókat érintő és érdeklő történeteit. Ha kell útbaigazítást ad, ha kell véleményt mond, ha kell vitatkozik. Pont úgy, mint a kommunikációban és az információszerzésben mostanság meghatározó közösségi oldalak teszik. “Azt szeretnénk elérni, ha a Haszon lapcsalád köré egymással beszélgető, információt cserélő, üzletelő valódi vállalkozói közösség szerveződne. A közeljövőben megvalósuló fejlesztéseink mind ezt a célt kívánják szolgálni.” – mondja Mihálovits András főszerkesztő.

A portál célja egy

interaktív vállalkozói közösség kialakítása,

amelynek alapja a gyakorlatias, közösségi és megosztott tudás. A tartalmi minőséget a kiadó több, mint 20 éves tapasztalata, technológiai hátterét pedig a New York-i székhelyű RebelMouse Inc. kreatív ügynökség által kifejlesztett második generációs, közösségi alapú platform adja. A HG Média kizárólagos terjesztésében elérhető, innovatív CMS megoldás – amely már a MOL népszerű Drive magazinjának online felületét is kiszolgálja – többek között beépített kereső optimalizálással (SEO), és közösségi funkciókkal rendelkezik.

A Haszon csoport egy jelenleg légüres térbe kíván belépni, amely hirdetői szemszögből nézve mind a B2B, mind a B2C kommunikációban egyedi és széles közösséget elérő együttműködési lehetőségeket kínál – hívja fel a figyelmet Nagy Tamás, a HG Média felületeit értékesítő KOD Média digitális hirdetési vezetője.

A HG Media 2020 nyarán indult online portfóliója már most is közel 800 000 egyedi látogatót ér el havonta.
( onBRANDS )