ÚJ MAGYARORSZÁGI VEZETŐK A THE COCA-COLA COMPANY-NÉL

A nyugat-európai és közép-kelet-európai üzleti régiók összevonásával egy új, közös európai működési egységet hozott létre a The Coca-Cola Company.

Mérő Ádám, Coca Cola

Április 2-ával új felállásban, vezetőváltásokkal és egy frissen létrehozott működési egységgel bővülve folytatja kereskedelmi, marketing és kommunikációs tevékenységeit a The Coca-Cola Company Európa-szerte, így Magyarországon is.

Az új szervezeti egység létrejöttével a központi döntéshozás és a helyi végrehajtás előnyei egyszerre érvényesülhetnek majd.

A stratégiai átalakítás célja a pandémia utáni erős újrakezdés és gyors növekedés.

Az átalakulás a magyarországi vezetést is érinti.

Kölcsei Gergely veszi át a magyar marketingcsapat vezetését, amelyet az immáron teljes Európát magába foglaló marketingcsapattal szoros együttműködésben irányít. A szakember közel hat éve csatlakozott a céghez. Senior brand managerként a nevéhez olyan országos szintű kampányok kapcsolódnak, mint a #loveislove kezdeményezés, a Coca-Cola nagyszabású nyári fesztivál aktivitásai, a Magyar Vöröskereszt munkáját a koronavírus járvány kitörésekor támogató „Reklám helyett segítség” kezdeményezés, vagy éppen a „Jobban, mint valaha” kampány, melynek keretében a Coca-Cola az újraindulás időszakában a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segítette.

A marketingvezetői kinevezéssel egyidejűleg Rajcsits Patrik veszi át a senior brand manageri pozíciót.  A szakember 2019 júliusa óta dolgozik a vállalatnál, ahol többek között a Cappy, Fuzetea, NaturAqua, Römerquelle, Aquarius és AdeZ márkák tartoztak hozzá; új pozíciójában a portfólióstratégiák további erősítéséért, valamint a kulcsmárkák piaci helyzetének fenntartásáéért és támogatásáért felel.

Mérő Ádámot európai szintű Consumer & Shopper Connection Director pozícióba léptették elő.

A szakember 2017-ben csatlakozott a Coca-Cola csapatához, 2019 óta volt a cég közép-európai régióért felelős connection és médiamendezsere, mostani pozíciója már igazgatói szintű és a teljes európai régióra kiterjed.

Az összevont két régió – 41 országot magába foglalva – operációs egységének kommunikációs tervezését egy 12 fős, központi csapat képviseli, amelynek igazgatójaként dolgozik tovább Mérő.

Szintén

egyesítették a consumer és a shopper marketinget,

amely eddig két külön egység volt a Coca-Colán belül. A fogyasztói (consumer) kommunikáció a hagyományos ATL-kommunikációt takarja, míg a shopper a kifejezetten eladáshelyi, in-store és e-commerce csatornákon végzett kommunikációt jelenti.

„Ezt a két funkciót azért vonta össze a Coca-Cola, hogy a kommunikációs tervezés integratív módon történjen, és magába foglalja mind a fogyasztói, mind a vásárlói kommunikációt” – mondta Mérő Ádám.

Szűcs Judit április 2-től európai senior brand communication managerként folytatja karrierjét a cégnél, ahova 2018-ban csatlakozott vállalati kapcsolatok, kommunikációs és fenntarthatósági vezetőként. Új pozíciójával pedig az európai országok átfogó, fenntartható és értékvezérelt kommunikációs stratégiájának kidolgozása és a központi márka kampányok kommunikációs támogatása kerül még a szakemberhez.

„Nagyon izgalmas az új szerep és a vele járó feladatkör! Örülök a kihívásnak, ami a márkakommunikáció Európa szintű átalakításával és a nemzetközi csapattal jár.” – meséli Szűcs Judit várakozásait új feladatai kapcsán.
( onBRANDS )