A VODAFONE ÚJ MÁRKAPOZÍCIÓJA

A technológia és az emberi ambíció együttműködését helyezik a középpontba.

A Vodafone nemzetközi újrapozícionálásának középpontjában az emberi ambíció, a technológia és az ezek összefonódásából születő határtalan lehetőségek állnak. A Vodafone az új márkapozícióval együtt új szlogent is bevezet: “Together We Can”.

A márka újrapozícionálását egy 12 hónapig futó televíziós, nyomtatott és digitális reklámkampány kíséri, amely alátámasztja a Vodafone meggyőződését, miszerint

a technológia és a társadalom együttműködése révén jobb jövőt építhetünk.

„A “Together We Can” szlogen a hangsúlyt a “mi”-re helyezi, illetve arra, hogy az emberi ambíció és az innováció közötti összehangolt működéssel hogyan érhetünk el nagyszerű dolgokat. Az elmúlt 12 hónapban, a koronavírus válság során szerzett tapasztalatok minden eddiginél jobban bizonyították az emberi kapcsolódás és a technológia elengedhetetlen fontosságát a társadalom, a vállalkozások és a kormányzati szervek működésének fenntartásában. Felelős vállalatként a Vodafone abban hisz, hogy a technológia javíthatja az életminőséget, és ez az új pozíció további lendületet ad ahhoz, hogy egy befogadó, fenntartható digitális társadalmat teremtsünk.” – mondta el Alex Froment-Curtil, a Vodafone Csoport kereskedelmi igazgatója.

A Vodafone új márkapozícióját a vállalat fogyasztói kutatása ihlette, amely rámutat, hogy a technológia szerepe alapjaiban változott meg az emberek életében. Az eredményekből kiderül, hogy a technológia mára átalakult, és magasabb szintre emelkedett a felhasználók egyszerű kiszolgálásánál. A technológia ma már olyan fontos területek formálásában játszik szerepet, mint például a fenntarthatóság. Az elmúlt egy évben nőtt a fenntarthatóság fontossága, és a kutatás szerint is a megkérdezettek közel 80%-a vallotta, hogy

az egyes márkák iránti bizalom kialakulásában döntő szerepe van a fenntarthatóságnak.

Az elkövetkező hónapokban, a Vodafone “Together We Can” üzenete újabb lendületet kap, ugyanis a szolgáltató tovább fejleszti GigaBit hálózatát annak érdekében, hogy még jobban elősegítse a kapcsolódás lehetőségét mind az egyének, mind  a közösségek számára. A vállalat olyan innovációkat vezet be, melyek képesek csökkenteni a szén-dioxid-kibocsátást, támogatják az oktatás és az egészségügy fejlődését és amelyek elősegítik az általános jólétet.

A “Together We Can” kampány április 6-án indul Magyarországon, egy új 60 másodperces televíziós reklámmal, amely egy fiatal lányt mutat be, aki elgondolkodtató kérdéseket tesz fel a körülötte lévő világról, és a technológia szerepéről például a gyógyításában, a klímaváltozás elleni küzdelemben és a digitális felzárkóztatás elősegítésében. A reklám, valamint a nyomtatott és digitális reklámokban megjelenő történetek sorozata rávilágítanak arra, hogy a Vodafone segít megválaszolni ezeket a kérdéseket az 5G, a Gigabit hálózatok és a világ legtávolabbi részeinek összekapcsolása által. A kampány 30 különböző piacon fog futni, köztük Németországban, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Romániában, Görögországban, Írországban, Magyarországon, Albániában, Hollandiában (mint Vodafone-Ziggo), Portugáliában, Csehországban, Törökországban, Ausztráliában, Dél-Afrikában, Ghánában, Kongói Demokratikus Köztársaságban, Tanzániában, Lesothoban és Mozambikban, illetve a Vodafone partnerpiacain, Katarban és Új-Zélandon is.

A “Together We Can” kampány kreatív munkáját a londoni New Commercial Arts ügynökség készítette. A televíziós reklámot Tom Green rendezte, akinek a nevéhez számos Egyesült Királyságbeli díjnyertes tévésorozat fűződik, mint például a Misfits vagy a Blackout. A médiavásárlást a Carat kezelte.
( onBRANDS )