A REPUBLIC GROUP ÚJ HAVIDÍJAS PARTNERE A WIENERBERGER

A Wienerberger meghívásos tenderén 5 ügynökség közül nyerte meg a Republic Group a lead ügynökségi megbízást.

A Wienerberger küldetése, hogy javítsa az emberek életminőségét szerte a világon. Termékei és rendszermegoldásai lehetővé teszik az energiahatékony, egészséges, klímabarát és megfizethető életmódot. Termékeit folyamatosan fejleszti, élen jár a technológiai újításokban. Környezetbarát, energiatakarékos építőanyag megoldásokkal járul hozzá ahhoz, hogy a házból otthont varázsoljon, értékálló és fenntartható módon.

A tenderfeladat Magyarország vezető tégla márkájához, a Porothermhez kapcsolódott. A házépítés tudománya szlogen által is hangsúlyozott innovációs szemlélet ragadta meg a Republic Group kreatív csapatának fantáziáját. Ez inspirálta a reklámfilm koncepcióját is, amivel hamarosan a közönség is találkozhat majd.

„A nemzetközi nagyvállalatok többségétől eltérően a Wienerberger stratégiájában meghatározó szerep jut annak, hogy termékeit és szolgáltatásait a helyi piac igényeire szabja, az üzleti döntések a vevőkhöz minél közelebb szülessenek. A Republic Groupban olyan partnerre leltünk, aki amellett, hogy stratégiai szemléletű, jól érti a magyar fogyasztók gondolkodását. Ezért is vagyok biztos benne, hogy üzeneteinket együtt hatékonyan és eredményesen fogjuk eljuttatni a B2C és a B2B célcsoportokhoz egyaránt.” mondta el Nagy Zsolt István, a Wienerberger Zrt marketingvezetője.

Az együttműködés során a Republic Group a kreatív feladatok ellátása mellett stratégiai partnerként is részt vesz a Wienerberger márkaépítési folyamatában. A kreatív lead ügynökségi feladatok közé tartozik többek között a korábbi termékek újrapozicionálása, és az említett TVC koncepció kidolgozása és megvalósítása is. A reklámfilm a Wienerberger hamarosan piacra kerülő új termékét fogja bemutatni.

Az ügynökség a stratégia kidolgozása során külön figyelmet fordított arra, hogy az integrált kampány hűen tükrözze a Wienerberger márkaértékeit: Szakértelem, Minőség, Megbízhatóság, Szenvedély, Ügyfélközpontúság és Vállalkozói szellem. A közös munka során a Republic Group célja, hogy a Wienerberger piacvezető szerepét tovább erősítse Magyarországon, jó gazdaként építve a Porotherm fal, a Tondach tető és a Semmelrock térkő márkákat.
( onBRANDS )