A szervezet Labrosse Dániel kortárs képzőművésszel és a Dorko csapatával együtt álmodta meg a #KékSzív T-Shirt Pop-Up kollekciót, amelynek limitált darabjaiból több száz fogyott az elmúlt hetekben. A pólókat – amelyek három különböző grafikával készültek – május végéig lehet megvásárolni az www.egyuttazautistakert.hu, a www.dorko.hu és a www.playersroom.hu webshopokban.
„A #KékSzív T-Shirt Pop-Up kollekció számára készített grafikáimban is megjelennek a védjegyemnek számító tömegrajzok, amelyek tökéletesen illeszkednek az alapítvány hitvallásához, ezekkel a rajzokkal ugyanis azt szeretném kifejezni, hogy mindannyian különlegesek vagyunk, másban van tehetségünk, de ennek ellenére – vagy éppen ezért – tudunk egy nagy egészet alkotni a társadalomban” – mondta Labrosse Dániel, akinek több önálló kiállítás van a háta mögött, munkája szerepelt már a londoni Tate Modern művészeti múzeum csoportos kiállításán, s a STRAND Fesztivál számára is készített egy emlékezetes, több száz mozaikkockából álló hatalmas installációt.
Ezen felül a Dorko tavaszi-nyári cipőújdonságával, a DRK Ultralight modell kék színű változatával is a nemes ügyet segíthetjük: a divatmárka minden megvásárolt kék lábbeli árából 10%-ot ajánl fel a program részére. Az egyedi pólókkal és cipőkkel az „AUTTALENT 2021 – Együtt a tehetségekért” elnevezésű tehetséggondozó program tőkealapjának növeléséhez járulhatunk hozzá.
Az AUTTALENTRE olyan autizmus spektrumzavarral élő, 6-30 éves korú gyermekek, fiatalok jelentkezését várja weboldalán az alapítvány – július 30-ig –, akik valamilyen kiemelkedő képességgel, tehetséggel rendelkeznek a zene, a képzőművészet, egyéb művészeti ágak (mozgókép, fotó stb.), a sport, a tudomány, a kutatás/fejlesztés/innováció vagy a számítástechnika területén.
( onBRANDS )