BLIKK IMIDZSKAMPÁNY

A Republic Group feladata a kampány stratégiai-, kreatív tervezése és kivitelezése volt.

A Ringier Axel Springer Magyarország és Republic Group 2021-es kommunikációs stratégiai együttműködésének negyedik fázisában az ügynökség egy imidzskampánnyal támogatja a Blikk márkát, elsősorban a blikk.hu hírpiaci versenyben játszott szerepére fókuszálva.

A kampány három kulcsüzenetre épült – Olvass Blikket elsőre; Érthetően első Blikkre; Valóság, első Blikkre -, melyekhez 15 másodperces videók és bannerek készültek.

A kampány főként online térben fut, a Blikk napilapban megjelenő print hirdetések támogatásával.

A bannerek és a videók május 25-étől egy hónapon keresztül futnak a Facebook, Youtube és Google platformjain. 

A Republic Group célja a stratégia kidolgozása során a blikk.hu bemutatása volt, médiapiaci szerepének és tartalomszerkesztési alapelveinek középpontba helyezésével. A kampány célja kettős: egyrészt cél volt annak a megvilágítása, hogy a Blikknél jól fogyasztható kombinációban vannak jelen a közéleti tájékoztatást szolgáló szerkesztőségi tartalmak, a politikai tabloid, valamint a celeb hírek, másodsorban kampánycél volt az is, hogy felhívják a figyelmet a blikk.hu gyakori hírelsőségére. Az ügynökség a kampányt megelőző munka során átfogó hírpiaci szemlét készített, melyből kiderült, hogy számos híradásban köszönnek vissza a „Blikk információi szerint” és az „… írta meg a Blikk” típusú forrásmegjelölések az átvett tartalmaknál. Ez a tapasztalat adta az ihletet a kampányhoz.

  • A Blikk közérthetően számol be az aktualitásokról, tényeket közöl olvasóival, se többet, se kevesebbet. Érthetően első Blikkre!
  • A Blikk az olvasóért küzd exkluzív tartalmaival: Valóság, első Blikkre.
  • Ha szeretnél naprakész lenni és egyúttal érteni is azt, amit böngészel, akkor Olvass Blikket elsőre!

A kreatív koncepció lényeges pontja volt a hírelsőség, egyszerűség és tényszerűség kiemelése, hiszen a célcsoport számára ezek a tulajdonságok a legfontosabbak, amikor információt szereznek. Az Olvass Blikket elsőre, Érthetően első Blikkre és a Valóság, első Blikkre tagline-ok frappánsan fogalmazzák meg az üzeneteket, figyelemfelkeltő vizuális világgal párosítva. „A kreatív koncepció egy izgalmas munkafolyamat eredménye. A stratégiai elemzés fontos támpontokat és iránymutatást adott a koncepció kidolgozásához és a kampány tervezéséhez. Az üzenet minden eleme fontos, ezért született az a döntés, hogy három kisfilmmel és hozzá kapcsolódó kreatív mutációkkal jelentkezünk.” – tette hozzá Holovács Annamária, a Blikket kiadó Ringier Axel Springer Magyarország marketing igazgatója.

Megbízó:
Ringier Axel Springer Magyarország csoport, Blikk 

Napilap divízió üzletágvezetője: Kiss Eleonóra
Marketing igazgató: Holovács Annamária
Brand menedzser: Goron Margó 

Reklámügynökség:
Republic Group

Kreatív Igazgató: Márton Szabolcs
Head of art: Vértessy Flóra
Art director: Tardy Timea
Head of copy: Kováts Gergely
Copy: Nagy Dániel
Group Account director: Rummel Gábor

( onBRANDS )