„WELCOME BACK FUTURE”

A kampányt az elektromos Fiat 500-nak készítette az Armadillo kreatív ügynökség.

Kiderült, mit keres a rejtélyes Welcome back future feliratú konténer a WestEnd előtt.

Az új, elektromos Fiat 500-as bevezetése nem a megszokott termékbevezető kampányok forgatókönyvét követte. Egy régi barát érkezett meg Budapestre, egyenesen a jövőből. Már nagyon vártuk, mégsem tudtuk pontosan, mire számítsunk. Erre a titkokkal teli várakozásra, a nyomozás élményére építette fel kampányát az Armadillo és megbízója, a Fiat Magyarország.

Egy esős reggelen rejtélyes konténer jelent meg a WestEnd előtt, a környéket pedig titokzatos üzenetek lepték el: „Létezik reinkarnáció?”, „Lehet az etikus esztétikus?”, „Lehet egy gondolatból mozgalom?” A járdába inverz graffitiként beletisztított feliratok hamarosan a konténerre is felkerültek: a Hősökből ismert Mentha fújta rá őket, egy óriási „Welcome Back Future” graffitivel együtt.

A kampányból természetesen azok sem maradtak ki, akik épp nem jártak a Nyugati környékén: egyre több influencernél bukkantak fel rejtélyes fadobozok, amelyben a nyomok mind egy titokzatos helyszínre, egy titokzatos konténerre utaltak. A környezettudatos életmódjáról ismert Eke Angéla mellett olyan sztárok hívták közös nyomozásra a követőiket, mint Rákóczi Feri, Tóth Gabi vagy Nagy Bogi.

Az Armadillo saját influencer ügynöksége, az influencerek.hu is megtámogatta a kampányt. Néhány szerencsés influencer 500 percre megkapja a legújabb 500e modellt, hogy testközelből tapasztalja meg a jövőt.

„Ha kimondjuk a szót: jövő, az mindenkiben elindít valamit, akár egy érzelmi reakciót, akár konkrét vágyakat, célokat. Ezt a játékot szerettük volna mozgásba hozni a kampánnyal: az izgalommal teli várakozást, amikor nem tudjuk mi jön, de abban biztosak vagyunk, hogy nagyon szeretnénk, ha már itt lenne.  És most végre meg is érkezett. A Stellantis Group, és azon belül is a Fiat Magyarország már régóta partnerünk, így tudtuk, hogy nyitottak lesznek az ötleteinkre, és mernek kilépni a megszokott keretekből.  A közös gondolkodás eredménye egy nagyon szerethető kampány lett” – mondta el Sass Dani, az Armadillo Creative Directora.
( onBRANDS )