YOU’RE ON-A RAY-BAN ÚJ, EKLEKTIKUS RÖVIDFILMEKBŐL ÉPÍTKEZŐ KAMPÁNYA

Élj a jelennek, ragadd meg a pillanatot, de maradj hű önmagadhoz!

A Ray-Ban ezeket az értékeket állítja új kampánya középpontjába, és szükségünk is van a pozitív gondolatokra. Spontán, merész, szabad, de többről van szó, mint a megjelenésről, a hangulat, az életszemlélet a legfontosabb.

Éppen ezért a You’re On kampányt a márka különböző digitális kezdeményezésekkel indította el, melyek

Ray-Ban stílusban ünneplik a szórakoztató és spontán dolgokat.

Az első ilyen aktivitás egy nemzetközi TikTok-tánc-kihívás, a #RayBanElevatorDance, melynek főszereplője az olasz tartalomkészítő, Giulia Penna, valamint a világ 10 másik legmenőbb TikTok-tartalomkészítője: @laurieelle (UK), @roxanne.off (Franciaország), @marekfritza (Németország), @aidamartorell (Spanyolország) és Giulia Vitaliti (Olaszország), valamint @bdash_2, @yvnghomie, @raino, @luiscervantes és @officiallizsanchez (USA). A tartalomkészítők egyéni stílusukban mutatják be Giulia mozdulatait, és arra buzdítják követőiket, hogy vegyenek részt a kihívásban a #RayBanElevatorDance hashtaggel.

Másodikként

a márka bemutat egy új Instagram-hatást, ezzel a Ray-Ban elindítja új időszámítását, amit az optikai szolgáltatásoknak és a márkakultúrának szentel.

Az Instagram-filter kiemeli a Ray-Ban Authentic szemüveg előnyeit, így ezek még vonzóbbá válnak a közösségi médiában. A rövidfilmek a márka szerelmeseinek készültek, akik szeretnek lépést tartani az újdonságokkal.

LIFT
Egy véletlen találkozás. Egy lift. Vadidegenek. Találkozás és kapcsolódás, ami egy váratlan köteléket teremt köztük. A Ray-Ban State Street keretet viselve önmaguk lehetnek. A szűk liftben együtt utaznak, a pillanatnak élnek, és kizárják a külvilágot, ahogy megelevenedik előttük a víziójuk. Mindketten bármikor készen állnak.

( onBRANDS )