A DISCOVERY ÚJABB ÖT ÉVRE MEGÁLLAPODOTT A ROLAND-GARROS KÖZVETÍTÉSI JOGAIRÓL

Több platformra szóló megállapodást kötöttek.

A valóságon alapuló szórakoztatásban globálisan világszerte vezető Discovery és a francia teniszszövetség (Fédération Française de Tennis, FFT) bejelentette, hogy új megállapodásuk révén a Roland-Garros 2022-től további öt éven át rajongók milliói számára lesz elérhető Európában (Kivéve Franciaországban). Az új szerződés épít a Discovery olyan egyedülálló platformjaira, mint az Eurosport, a discovery+, és az ingyenesen fogható csatornák széles európai hálózata. Ezzel a Roland-Garros tovább növelheti közönségét a világ legfontosabb teniszpiacain.

Az Eurosport 1989 óta minden Roland-Garros eseményt közvetített.

Az új többplatformos, öt évre szóló megállapodás így már több mint 35 évre hosszabbítja meg a Discovery prémium sportmárkája és Roland-Garros partnerségét, és tovább erősíti a Discovery és az FFT kapcsolatát is. A Discovery a legkiválóbb szakértői és elemzői gárdájával a Roland-Garros legfontosabb történeteit mutathatja be számos lineáris és digitális platformon.

„Az Eurosport és a Roland-Garros sok éves együttműködése alatt az FFT megbízható partnereként folyamatosan növeltük a nézettséget és erősítettük a nézők elkötelezettségét. Közvetítéseink a legmagasabb minőségű szakértelem és az innovatív technológia révén a legszélesebb közönséget érik el. Az FFT-vel most megújított hosszú távú partnerségünkkel a jövőben is minden évben világszínvonalú teniszt közvetítünk a Roland-Garrosról az európai szurkolók millióinak.” – mondta Andrew Georgiou, az Eurosport globális sportjogokért és sportmarketing-megoldásokért felelős elnöke.

„Jól mutatja a Roland-Garros ambícióit a nemzetközi színtéren, hogy Grand Slam-versenyünk a Discoveryvel, egy ilyen nagy eléréssel rendelkező céggel kötött megállapodást. A partnerséggel közös célunk, hogy egyedülálló élményt nyújtsunk a Roland-Garros minden európai rajongójának.” – mondta Gilles Moretton, az FFT elnöke.

Az Eurosport elkötelezett az eredeti tartalmak, élő közvetítések és egyedülálló elemzések iránt. Mindez Európa-szerte a digitális platformok nézettségének megugrását hozta az idei Roland-Garros alatt: az első nyolc napon keresztül a streaming adatok jelentős növekedést mutattak az előző évhez képest, és számos országban – így Lengyelországban (+122%), Spanyolországban (+58%), Oroszországban (+35%), az Egyesült Királyságban (+24%), Olaszországban (+23%) és Hollandiában (+12%) is – kétszámjegyű növekedést értek el.

A Discovery tovább bővíti a sportág elérését, így 2021-ben a Roland-Garros Dániában, Finnországban, Norvégiában, Olaszországban és Svédországban először lesz látható a discovery+ streaming platformon.  Az Eurosport vagy a discovery+ az idei wimbledoni bajnokságot 11 országban, köztük Magyarországon –, az év utolsó New York-i Grand Slam-mérkőzését, a US Open-t pedig páneurópai szinten (Az Egyesült Királyság kivételével) közvetíti majd.
( onBRANDS )