ELRAJTOLT AZ EMAG MAGYAR VÁLLALKOZÁSOKAT SEGÍTŐ PROGRAMJA

Jutalékkedvezménnyel segíti a magyar vállalkozásokat.

A 2021. augusztus 12-én elindult Értékesíts hazait az eMAG-on! program keretében a Magyarországon termékeket előállító vállalkozások, non-profit szervezetek és gyártók, kézművesek jutalékmentesen értékesíthetik termékeiket az eMAG Marketplace-en. Online tudásbázisa segítségével segít profi e-kereskedővé válni az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.

Az évi nettó 100 millió forintnál kisebb árbevételű,  magyarországi székhelyű, itthon termékeket előállító vállalkozások  a Marketplace-hez való csatlakozás utáni első 3 hónapban értékesíthetnek a Marketplace-en jutalékmentesen, ezt követően 50 százalékos kedvezményt kapnak a termékeladások utáni jutalékból mindaddig, amíg teljesülnek rájuk a programban való részvétel feltételei.

“A most induló programunkkal a kézművesektől kezdve az kisiparosokig minden hazai vállalkozás számára kihagyhatatlan lehetőséget biztosítunk arra, hogy online is elérhetővé tegye termékeit, aki valamilyen okból mostanáig nem nyitott az internetes kereskedelem felé. A csatlakozó cégek így még időben elsajátíthatják az e-kereskedelem mikéntjét, hogy felkészülten fogadják a következő években piacra belépő külföldi online óriáscégek személyében megjelenő konkurenciát. Miután az eMAG Marketplace-en keresztül potenciális új vásárlók százezreit érhetik el a csatlakozó vállalkozások, a programunk reményeink szerint új munkahelyeket is teremt majd Magyarországon” – mondta Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Virtuális matrica jelöli a hazai termékeket,

annak érdekében, hogy a vásárlók egyértelműen azonosíthassák a programban résztvevő termékeket, azokat “Rendelj hazait” matricával is megjelöli az eMAG.hu online felületein. 

Az eMAG munkatársai minden új, a Marketplace-hez csatlakozó vállalkozás számára díjmentesen elkészítik az első 300 termék adatlapját és leírását, így az online értékesítéssel még csak ismerkedő vállalkozások a kezdeti időszakban az alapvető értékesítői tevékenységükre koncentrálhatnak.
( onBRANDS )