Az amerikai GAP ruházati és kiegészítőket forgalmazó márka bejelentette, hogy belép a magyar piacra a Ganeta Pannónia-val kötött franchise együttműködés keretében.
A GAP üzlet szeptember 17-én nyitja meg kapuit az Etele Plazában, ahol már a márka 2021-es őszi férfi, női, gyermek- és babaruházati kollekcióiból válogathatnak a vásárlók.
A GAP továbbra is erősen építi a farmerkészítésből eredő hagyományaira, és
elkötelezett a minőségi és felelős ruhagyártás iránt.
A 350 négyzetméteres üzletben a meghatározó termékeinek széles választékát kínálja majd, többek között farmereket, pólókat és kapucnis pulóvereket, valamint a márka jellegzetes logós termékeit az egész család számára.
Az üzletnyitást követően a Ganeta Pannónia 2021 végéig elindítja a GAP önálló e-kereskedelmi weboldalát is, amely egy új fogyasztói felületen keresztül növeli a márka elérhetőségét, és omnicsatornás kínálatot biztosít a magyarországi vásárlók számára.
“Izgatottan várjuk, hogy a partneri együttműködéseinken keresztül a GAP tovább bővüljön a kulcsfontosságú nemzetközi piacokon. Az olyan regionális szakértőkkel, mint a Ganeta Pannónia-val között partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy felerősítsük és eljuttassuk releváns, célvezérlet márkáinkat új és meglévő vásárlóinkhoz világszerte” – mondta Adrienne Gernand, a Gap Inc. stratégiai szövetségekkel, licenszekkel és ingatlanokkal foglalkozó üzletágának vezetője.
“Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan ismert globális márka, mint a GAP az Etele Plazát választotta a magyarországi piacra lépésének színhelyéül. A bevásárló- és szórakoztatóközpont egyedülálló elhelyezkedése, láthatósága, digitális és építészeti megoldásai, valamint kiváló szolgáltatási környezete olyan kivételes vásárlói élményt teremt, amely elengedhetetlen a legnagyobb bérlők számára” – hangsúlyozta Balástyai Márk, az Etele Plaza projektigazgatója.
( onBRANDS )