SCHIFFER MIKLÓS ESTE A SZALONBAN

Schiffer Miklós divat- és stílustanácsadó, divatszakértő új, late-night talk show jellegű, beszélgetős műsorral jelentkezik.

Az Este a szalonban nevet viselő 12 részes late-night talk show jellegű videósorozatban Schiffer Miklós a Wallis Motor stílus márkanagykövete birtokba vette a márka pesti szalonját, hogy hétről hétre olyan vendégekkel beszélgessen a Wallis Motor pesti autószalonjában stílusról, autókról, megjelenésről, egyediségről, mint Wossala Rozina, Epres Panni, Talmácsi Gábor vagy Sárközi Ákos.

A Wallis Motor YouTube-csatornáján elérhető videókban a stílustanácsadó és a hírességek beszélgetéseik során közösen adnak majd tanácsokat arra vonatkozóan, hogyan tudják a leendő tulajdonosok tudatosabban formálni egyik legfontosabb életterüket, azt autót. Megismerhetjük, hogyan fejezhetjük ki személyiségünket egy autón keresztül, mit jelent a stílus megjelenése egy konfigurálásnál, vagy éppen azt, hogy mit mond el egy autó a tulajdonosáról.

Szombatonként pedig a Wallis Motor Product Genius szakértőitől hallhatunk szakszerű és konkrét tanácsokat, tippeket a stílusos autó összes aspektusa kapcsán. Legyen a téma akár a motor vagy hajtáslánc, a fényezés vagy a belső borítás, a Product Genius szakértői bármilyen témában hasznos tanácsadással fognak tudni szolgálni.

„Ezt a műsort azért hoztuk létre, hogy az autók konfigurálását, megálmodását megkönnyítsük. Azt szeretnénk megmutatni az autókedvelő közönségnek, hogyan tudják a leginkább képükre formálni az autójukat. Praktikus tanácsokkal szeretnénk szolgálni az autótulajdonosoknak szakértőktől, laikusoktól, az élet több területéről annak érdekében, hogy tudatosabban formálják az egyik legfontosabb életterüket, az autót. Mindez azonban nem csak elméleti úton zajlik majd, hiszen a videókban felkért hírességek maguk is konfiguráltak egy-egy autót, melyek jövőre bárki számára megvásárolhatóak lesznek” – mondta Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.

Schiffer Miklós új beszélgetős műsora, az Este a szalonban a BMW Wallis Motor márkakereskedések támogatásával valósul meg, az Elsőnek lenni imázskoncepció ernyője alatt.
( onBRANDS )