KIHIRDETTÉK AZ ELSŐ PR EXCELLENCE HUNGARY AWARD GYŐZTESEIT

A legtöbb díjat a társadalmi kommunikáció kategóriában osztották ki.

Foto: Magyar PR Szövetség

A nemzetközi sztenderdek alapján megalkotott verseny célja, a PR-szakma elismertségének növelése az üzleti életben. Ezért kimondottan saját jogon életképes PR-megoldásokat várt a zsűri.

“A PREXA alapításával az MPRSZ szándéka a hazai kommunikációs szakma elismertségének új szintre emelése. A szervezet díjazni kívánta az év legjobb kommunikációs ötleteit, megoldásait, kampányait vagy épp projektjeit” – mondta Szányi Gabriella, az MPRSZ alelnöke, a díj főszervezője.

Magyar és nemzetközi zsűri

A Magyar PR Szövetség fontos célkitűzése, hogy a magyar PR-szakma még jobban megvesse a lábát a nemzetközi PR térképen, ezért a 13 fős magyar zsűri mellett egy 11 fős nemzetközi zsűri is értékelte és díjazta az angolul is beérkező, 2020-ban megvalósult aktivitásokat. “A sokszínű, kommunikációs területen rendkívül tapasztalt zsűri szavatolta, hogy a pályázatok a lehető legszéleskörűbb elbírálásban részesüljenek. A beérkezett pályázatok minősége és mennyisége pedig már most mutatja a díj presztízsét, s ez reményeink szerint látszik a díjat érdemelt pályamunkákból is” – tette hozzá Szányi Gabriella.

Főszerepben a társadalmi kommunikáció

Összesen öt díjat osztott ki a zsűri a társadalmi kommunikáció / közérdekű ügyek kezelése kategóriában, amelyek között olyan szemléletformáló, érzékenyítő, figyelmet felkeltő aktivitások voltak, amelyek sikeresen irányították a társadalom figyelmét egy-egy jelentős ügyre. “A PR-szakma egyik legfontosabb feladata, hogy párbeszédet generáljon olyan témákban, amelyek fontos hatással vannak a hétköznapjainkra. A célközönséget bevonva lehet szemléletet formálni és valódi hatást elérni, ezért is üdvözítő látni, hogy ilyen sok minőségi pályamunka érkezett a kategóriában” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

A Ferling kapta a fődíjat

Összesítésben a kategóriák feletti fődíjat a Ferling kapta, ami a Körber Hungária Gépgyártó Kft-nek készített, “Zsebben a Körber” nevű belső kommunikációs kampányért érdemelték ki a legnagyobb elismerést.

Az Év PR-szakembere Balatoni Zsófia

Először osztották ki Az Év Kiváló PR-szakembere Díjat, amelyet minden évben az kapja, akit szakmai eredményei, sikeres kampányai, oktatási múltja, publikációs tevékenysége vagy társadalmi szerepvállalása alapján a zsűri tagjai a díjra érdemesnek tartanak. Az elismerést 2021-ben Balatoni Zsófia, az Uniomedia Communications ügyvezetője kapta meg, a zsűri egységes szavazata alapján.

A díjazottak és a shortlistre kerültek is pontok kapnak az APEX PR Toplistán.

Foto: Magyar PR Szövetség

A PR EXCELLENCE HUNGARY AWARD 2021 NYERTESEI:

Fődíj:   Zsebben a Körber
            Pályázó: Ferling
            Megbízó: Körber Hungária Gépgyártó Kft.           

Általános hírnévmenedzsment kategória:

  • Arany: Estöri Kreatív Történelmi Verseny
    Pályázó: Uniomedia Communications

Megbízó: Esterházy Magyarország Alapítvány
Ezüst: Komlóval a jövőért

Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: HEINEKEN Hungária

  • Bronz: Folly újrapozícionálás
    Pályázó: Salt Communications Kft.

Megbízó: Folly Arborétum és Borászat

Belső kommunikáció kategória:

  • Arany: Zsebben a Körber
    Pályázó: Ferling
    Megbízó: Körber Hungária Gépgyártó Kft.

Influencer együttműködés kategória:

  • Arany: Neked milyen a rEGGeled?
    Pályázó: Open Communications
    Megbízó: Magyar Tojásszövetség

Issue management / Specifikus hírnévmenedzsment kategória:

  • Arany: Beiskolázás a pandémia alatt
    Pályázó: Ferling
    Megbízó: Pécsi Tudományegyetem
  • Ezüst: OperaLive – Minden körülmények között az Operával
    Pályázó: Opera
    Megbízó: Magyar Állami Operaház

Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória:

  • Különdíj (speciális nyelvi relevancia): Ők Lapja
    Pályázó: ACG
    Megbízó: Vodafone
  • Különdíj (különleges ötlet): Mi változzunk, ne a környezet! – online nyereményjáték kampány
    Pályázó: Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.
    Megbízó: Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.
  • Arany: AVON Mellrák ellenes kampány, 2020
    Pályázó: FleishmanHillard Café
    Megbízó: AVON Cosmetics Hungary Kft.
  • Ezüst: Egy biztonságos otthonért
    Pályázó: FleishmanHillard Café
    Megbízó: IKEA Magyarország
  • Bronz: #Digitálisegészség az idősekért
    Pályázó: Uniomedia Group
    Megbízó: Magyar Telekom

Nemzetközi zsűri által legjobbnak ítélt kampányok:

  • Arany: Hoping for a better future
    Pályázó: Uniomedia Communications
    Megbízó: HEINEKEN Hungary
  • Ezüst: Esterházy History Competition
    Pályázó: Uniomedia Communications
    Megbízó: Esterházy Hungary Foundation
  • Bronz: These Paws Need a Helping Hand
    Pályázó: Lounge Group
    Megbízó: Jófogás

Az Év PR-szakembere: Balatoni Zsófia

Foto: Magyar PR Szövetség

( onBRANDS )