FLEISHMANHILLARD CAFÉ KATEGÓRIAGYŐZELEM ÉS KÜLÖNDÍJ IS AZ EVENTIADA IPRA AWARDON

Intézményi arculat kategóriában aratott győzelmet a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampányuk.

Az Eventiada IPRA Award Kelet-Európa, Közép-Ázsia és a FÁK régió legnagyobb kommunikációs megmérettetése, amelyet 1990 óta a világ egyik legrégebbi PR Szövetsége, az IPRA szervez.

Idén a FleishmanHillard Café pályázata, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) rebranding-kampányát mutatták be részletesen, legjobb intézményi arculat kategóriában nyert a nemzetközi zsűri értékelése szerint. A projekt nemcsak kategóriagyőzelmet aratott, de a zsűri az LFKZ kampányának ítélte a verseny különdíját is.

A FleishmanHillard Café másik pályázata, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségével közösen kidolgozott Pénzmesterek verseny kísérőkampánya is a finalisták között végzett.

A zenekar rebranding kampányáért december 10-én is izgulhatnak az érintettek, hiszen aznap hirdetik ki a European Excellence Awards nyerteseit, ahol szintén a döntősök között szerepel szórakozás és kultúra kategóriában.

A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampányának eddigi díjai:

  • IPRA Golden World Awards – Reputáció- és márkamenedzsment kategória nyertese
  • Aranypenge – Ezüst Penge; Ügynökség: Brand Bar
  • Prizma – Legjobb piaci bevezetés és újrabevezetési kampány
  • Prizma – Legjobb művészeti kampány
  • Prizma – Legjobb PR vezérelt integrált kampány
  • Prizma – Az év projektje
  • Eventiada IPRA Award – Legjobb intézményi arculat
  • Eventiada IPRA Award – IPRA Special Prize

( onBRANDS )