Az Eventiada IPRA Award Kelet-Európa, Közép-Ázsia és a FÁK régió legnagyobb kommunikációs megmérettetése, amelyet 1990 óta a világ egyik legrégebbi PR Szövetsége, az IPRA szervez.
Idén a FleishmanHillard Café pályázata, amelyben a Liszt Ferenc Kamarazenekar (LFKZ) rebranding-kampányát mutatták be részletesen, legjobb intézményi arculat kategóriában nyert a nemzetközi zsűri értékelése szerint. A projekt nemcsak kategóriagyőzelmet aratott, de a zsűri az LFKZ kampányának ítélte a verseny különdíját is.
A FleishmanHillard Café másik pályázata, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségével közösen kidolgozott Pénzmesterek verseny kísérőkampánya is a finalisták között végzett.
A zenekar rebranding kampányáért december 10-én is izgulhatnak az érintettek, hiszen aznap hirdetik ki a European Excellence Awards nyerteseit, ahol szintén a döntősök között szerepel szórakozás és kultúra kategóriában.
A Liszt Ferenc Kamarazenekar rebranding kampányának eddigi díjai:
- IPRA Golden World Awards – Reputáció- és márkamenedzsment kategória nyertese
- Aranypenge – Ezüst Penge; Ügynökség: Brand Bar
- Prizma – Legjobb piaci bevezetés és újrabevezetési kampány
- Prizma – Legjobb művészeti kampány
- Prizma – Legjobb PR vezérelt integrált kampány
- Prizma – Az év projektje
- Eventiada IPRA Award – Legjobb intézményi arculat
- Eventiada IPRA Award – IPRA Special Prize
( onBRANDS )