ÚJ PARTNERREL BŐVÍTI PORTFÓLIÓJÁT AZ ADAPTIVE MEDIA

A csatlakozással tovább bővült az Adaptive Media női-lifestyle elérése.

Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2022. januárjától a sales house végzi a prémium életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését.

A Goodstuff.hu-t 2016-ban alapította Hidasi Judit írónő, aki a kezdetektől fogva főszerkesztőként irányítja az oldal működését. A dinamikusan fejlődő magazin elsősorban női témákat dolgoz fel, nem csak női olvasók számára. Célkitűzése, hogy minden olyanról írjanak, ami egy nőt érdekelhet: párkapcsolat, utazás, lakberendezés, receptek vagy épp gyereknevelés. A Goodstuff.hu büszke arra, hogy szerzői között több szépíró és sikeres blogger is található, ezzel is erősítve a minőségi tartalomgyártás iránti elköteleződésüket szemben a bulvár, pletyka és kattintásvadász cikkekkel.

„2022-ben új külalakkal és új értékesítési partnerrel lépünk tovább a fejlődés útján. A célkitűzésünk továbbra is ugyanaz, mint a kezdetekkor: szeretnénk jó dolgokat vinni a mindennapokba és segíteni, akár egy legjobb barátnő. Rendszeres olvasóink már tudják, hogy a Goodstuff a lelket is ápolja, olyan dolgokról is beszél, ami sokakat érdekel a párkapcsolatában, de korábban nem tudták megfogalmazni. Büszkék vagyunk rá, hogy hat év alatt elértük azt, hogy havonta, átlagosan több, mint egymillió oldalletöltéssel számolhassunk.” – mondta el Hidasi Judit, főszerkesztő.

Az együttműködés értelmében az Adaptive Media végzi a Goodstuff.hu klasszikus display hirdetési megoldásainak, illetve natív szerkesztőségi, tartalmi együttműködéseinek értékesítését.
( onBRANDS )