Jelentős lépés volt 2020 novemberében az SAP életében, hogy felvásárolta az Emarsys marketingplatformot fejlesztő, osztrák központú céget, amelynek hozzá hasonlóan Magyarországon van fejlesztőközpontja. Az Emarsys rendszer azóta a vállalat fogyasztói élménymenedzsment termékportfoliójának egyik zászlóshajója lett.
A mesterséges intelligenciát is használó Emarsys rendszer a cégeknek olyan kulcsrakész, ágazatspecifikus megoldásokat kínál, amelyekkel azok gyorsan, hatékonyan tudnak személyre szabott marketingkampányokat készíteni. Az ügyfelek e-mailek, mobilappok, közösségi szolgáltatások, sms-ek és az internet segítségével valósíthatják meg a vásárlói interakciót.
A program minden egyes lépés során tanul és javul.
A rendszer a regisztráló érdeklődőnek a megfelelő beállítások mentén kínál komplex fogyasztói élményt, teljesen automatikusan vezetve végig a vásárlót a számára kijelölt úton, akár több hétre előre megtervezett kampányokon is. A rendszer a készletmenedzsmenttel is együttműködik, így hibrid megoldások lebonyolítására is alkalmas: a fogyasztói profilba bekerülnek a bolti és az online, vagy éppen applikáción keresztül történt vásárlási előzmények is.
A pandémia idején
az online értékesítés korábban nem tapasztalt figyelmet kapott.
A kijárási korlátozások idején a marketingeseknek több területen szinte egyik napról a másikra kellett átalakítaniuk a kampányokat, és megtalálniuk a vállalat növekedésének forrását. Az Emarsys ebben a helyzetben jól teljesített. A rendszer a november végi „Cyber Weekend” alatt is igen hatékony volt, amikor az ügyfelek világszerte több mint 3,5 milliárd üzenetet küldtek a potenciális vásárlóknak – ebből több mint 1 milliárdot csak a Black Friday napján. A megoldás 2022-ben is komoly támogatást nyújthat a marketing szakemberek, illetve az e-kereskedelemben tevékenykedő vállalatok számára.
A Black Friday-t és az adventi forgatagot szokás szerint egy “csendesebb” időszak követi a kereskedelemben.
A közeljövőben első kézből kaphatunk tippeket arra, hogyan tehetjük hatékonyabbá kampányainkat az SAP Emarsys-szel.
A Magyar Marketing Szövetség és az SAP Hungary közös webkonferenciáján 2022. január 26-án Vincze Lilla, az EURONICS/Vöröskő Kft. Online marketing vezetője gyakorlati példákon keresztül mutatja be a modern marketing automatizációval támogatott kampányok menedzselését. A rövid webcast után az érdeklődők az SAP/Emarsys szakértőinek is feltehetnek kérdéseket.
( onBRANDS )